Beoordeeld op 3 juni 2019

Wij hadden een familie kamer geboekt en kwamen met twee kinderen van 5 en 7. We werden goed ontvangen en voelden ons onmiddellijk thuis. Het personeel bestaat voornamelijk uit studenten, dit geeft een jonge sfeer. Heerlijk ontbijt en op wens een parkeermogenlijkheid. Dank je wel, we komen graag terug!

Datum van verblijf: mei 2019
Bauke B, Front Office Manager van Eye Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Lieve gast,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Goed te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en dat jullie je thuis voelden bij ons! Zo horen wij het graag ;)

We hopen jullie nog een keer te mogen ontvangen!

Liefs,

Beoordeeld op 28 mei 2019

Het hotel heeft mooie, ruime kamers. Alles was schoon en goed onderhouden. Een prima bed en eindelijk eens een hotel met goede hoofdkussens. De mensen zijn erg vriendelijk. Het hotel heeft een ideale locatie, op loop afstand van het centrum.

Datum van verblijf: mei 2019
Bauke B, Employee van Eye Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Beste Gast,

Bedankt voor het schrijven van een review!

We vinden het leuk om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in het Eye Hotel!

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 2 mei 2019

Prettig verblijf in een uniek hotel in het centrum van Utrecht.
Fijne locatie, mooi design wat overal terugkomt in het hotel, duidelijke info over van alles op de kamer. Ontbijt was prima.
Minpuntje: wij vonden de bedden te zacht.

Datum van verblijf: april 2019
Bauke B, Front Office Manager van Eye Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Lieve Sjanny,

Bedankt voor jullie fijne reactie!
Goed te lezen dat het verblijf naar wens is geweest.
Jammer van de bedden, maar dit natuurlijk heel persoonlijk.

Ondanks de bedden hopen we jullie nogmaals welkom te heten!

Liefs,

Beoordeeld op 22 april 2019

Een heel mooi design hotel. Met leuke foto's die herinneren aan zijn oorsprong. Gezellig, stil en rustgevend en goed gelegen midden in de stad. Lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Parkeerplaats beperkt tegenover het hotel.

Datum van verblijf: april 2019
Bauke B, Front Office Manager van Eye Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Beste Mutsvanbo,

Bedankt voor deze review!

Goed te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf!

Wij hopen u nog een keer terug te zien!

Vrolijke groetjes,

Beoordeeld op 18 april 2019

Dit hotel hadden we geboekt in verband met een feest in de binnenstad. Echt perfect hiervoor! Een top locatie, rustige plek ondanks dat het op loopafstand is van alle drukte.
Supermooi pand en de kamer die we haddenw as heel sfeervol! Fijne douche ook.
Iedereen schrijft hier over de lekkere bedden, maar ons bed was werkelijk zo zacht dat als je op de rand ging zitten je zo doorzakte naar ongeveer de grond.
Misschien vinden veel mensen dit fijn, maar wij hadden echt het idee dat er geen frame of steun in het bed zat. Daardoor echt slecht geslapen.
Ontbij ruimte is prima, het was wat druk en de bediening gaf de indruk het niet helemaal aan te kunnen. We moesten ook lang wachten op een kopje thee etc. Wel waren ze erg vriendelijk en het was ook heel lekker.
Als er een beter bed had gestaan was dit ronduit perfect geweest!

Kamertip: Als je niet van zachte bedden houdt, niet doen! Nog nooit in zo'n zacht bed gelegen, je zakt echt helemaal weg!
Datum van verblijf: maart 2019
Bauke B, Front Office Manager van Eye Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2019

Goedemorgen,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van jullie positieve en uitgebreide review!

Wat goed dat onze locatie en de kamer jullie zo goed bevallen is, maar wat jammer dat jullie niet goed hebben geslapen in verband met de zachte bedden. We hebben zowel kamers met zachte en hardere matrassen. Mochten jullie nog eens in Utrecht overnachten, wil ik jullie dan ook zeker aanraden aan ons door te geven dat een kamer met harder matras de voorkeur heeft, zodat we jullie een perfect verblijf kunnen bieden!

Tijdens drukke ochtenden kan het inderdaad nog wel eens spitsuur zijn tijdens het ontbijt. We proberen hier zoveel mogelijk op te anticiperen, maar het kan helaas dan iets langer duren voordat we alle gasten geholpen hebben.

We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen in Eye Hotel in een mooie kamer met stevig matras!

Met hartelijke groet,

Serena de Wissel