“Lekker eten, leuk zitten en vriendelijk personeel”
Beoordeling van Restaurant Ruig

Restaurant Ruig
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 20 van 30 Dessert in Utrecht
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en lekker eten bij Ruig. Mooi gelegen vlakbij de Jaarbeurs, het Beatrix theater en Utrecht CS. Vriendelijk personeel en een goede kaart. Wij hadden hamburgers en die waren sappig en goed belegd. Lekkere patat, de koolsalade was niets bijzonders. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

11 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima diner gehad voor een normale prijs. Bediening vlot en vriendelijk. Er zijn meerdere soorten bieren die je niet standaard kan krijgen bij een restaurant.

3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag gegeten bij restaurant Ruig, de kipkluifjes waren erg lekker. Ook het bier en de bediening is goed. Het is er erg rumoerig. Het hoofdgerecht is echt niet goed. Colesla is niet goed erg grof en smaakloos. Ook de Xl ruig burger is niet wat er op de kaart staat. Zijn gewoon twee kant en klaar bergers op elkaar. Niet een 380 Gr huisgemaakte burger. Erg triest. Dus dit was de laatste keer dat we hier gegeten hebben.

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 tournedos medium voor mijn zussen waren rare. Eten werd meteen meegenomen en in de tussentijd kregen mijn zussen friet van het huis. Mijn spareribs waren totaal mega droog en taai en gegrild waren ze zeker niet, meer goed gemarineerd en het vlees was lijkbleek. De bediening antwoordde dat het aan het vlees lag en dat ze altijd zo zijn en dat iedereen het lekker vindt. Heel fout antwoord. Want iedereen weet hoe heerlijke ribs smaken en deze waren het totaal niet. Ik kon meteen iets anders uitzoeken, de burger! De burger die in 3 minuten voor mijn neus stond meteen doormidden gesneden en 1 hap genomen. Zo droog en taai als een schoenzool. Ok mijn moeders burger was wel een beetje mals die ze bij Ruig blijkbaar medium welldone hadden gemaakt. Alle cowlsla die erbij geserveerd word verdronk in 1 waterige massa van mayo met water vermengd. Om nog een derde gerecht uit te zoeken na 2 rode wijn hoefde voor mij echt niet meer. Zware teleurstelling!! Er werd koffie van het huis aangeboden, niemand van mijn 4 tafelgenoten had zin in koffie. Ik kom hier nooit meer!!
Ik heb uiteindelijk gevraagd om mijn 2 wijn van de rekening te halen. Heb niet eens goed kunnen eten met mijn familie, alleen gedronken. Met tegenzin werd dit gedaan. En dan moest ik mij volgens de bediening eraan houden om er nooit meer over te praten. Walgelijk en onbeschoft om dit zo op te lossen!!

Datum van bezoek: februari 2019
25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dag hard werken op de vakantiebeurs hier heerlijk gegeten met collega’s. Vriendelijke bediening en ondanks dat de zaak bomvol zat lekker snel ons eten. Echt een aanrader

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Restaurant Ruig bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Restaurant Ruig geweest? Deel je ervaringen!