Beoordeeld op 5 juli 2020

Een fijne plek in het centrum van Utrecht waar je je vol in het bruisende leven van de stad kan storten en je heerlijk terugtrekken in je kamer bij City Center Lodge. Het is een mooie nieuwe plek en alles is modern en fris met een lekker groot bed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zowel voor de telefoon bij het boeken als bij vragen op locatie.

Kamertip: Enkele kamers zijn geheel inpandig, daar moet je van houden maar wij vonden het heerlijk rustig na een drukke dag in de stad.
Datum van verblijf: juli 2020
Milan Pool, Marketing van City Center Lodge Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Sietske,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Dit stellen wij erg op prijs.

Wat fijn om te horen dat u van uw verblijf heeft genoten. Wij hebben erg ons best gedaan om een fijne plek te creëren in het drukke centrum van Utrecht. Daarnaast is het goed om te horen dat ons team heeft bijgedragen aan een zorgeloos verblijf.

Hopelijk tot snel!

Team City Center Lodge Utrecht

Beoordeeld op 23 september 2019

I.v.m. een bedrijfsuitje hebben we met 13 personen op 20 september 2019 in Hotel Sleep Well geslapen. We hebben een paar pluspunten, maar ook zeker een paar minpunten:
+ Perfecte locatie: parkeergarage en het centrum om de hoek
+ Vriendelijk personeel
+ Prima ontbijt
+ Prima bedden
- De kamers met een tube/lichtkoker hebben geen mogelijkheid om te ventileren. De lichtkoker kan niet open. Daardoor is het heel benauwd, het voelt als een bunker.
- De indeling van de kamers maakt dat het onduidelijk is hoe de vluchtroutes zijn.
- Een van ons heeft zand in het bed gevonden
- De papieren gordijnen waren bij sommigen van ons stuk. Een was zelfs provisorisch met nietjes gemaakt en geprobeerd met plakband te maken.
- De badkamers zijn ok, maar veel douches hadden schimmel. De douchegordijnen zijn ook niet fris.
- De entree van het hotel ziet er was smoezelig uit met het vertrapte tapijt en uitgezakte bank.
- Sommige kamers hadden een kast, anderen helemaal niks.

Om eerlijk te zijn waren we blij dat het voor een nacht was. Nogmaals, de bedden waren goed, maar we zouden dit hotel niet bij anderen aanraden. Gemiddeld €100,00 voor een nacht is dan best veel.

Kamertip: Kies voor een kamer met een raam!
Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken

City Center Lodge Utrecht has been open since June 2020

*A full renovation, change of concept, and change of ownership have taken place.

Beoordeeld op 15 september 2019

simpel hotel op een mooie locatie in Utrecht, met vriendelijk en behulpzaam personeel.
De kamer lag op de bovenetage en was behoorlijk ruim en licht. Twee grote dakramen verlichtten de hele ruimte en waren te verduisteren.
Op het eerste oog een fijne badkamer, en erg licht. De douche stelde weinig voor; gladde kunststof bak en badkamervloer , een slecht regelbare kraan, die ook nog eens eenvoudig aan te tikken is als je het douchegordijn weer terug op z'n plaats probeert te brengen, met als gevolg direct, een óf hete, óf ijskoude douche. De douchestang hing los. Er was al vroeg in de ochtend lawaai rondom de kamer, wat we bijna letterlijk konden verstaan Erg gehorig allemaal. Wij zijn best wel wat gewend, maar dit was toch wel wat veel. De tv was volgens mij wel prima, alleen zonder ontvangst. De bedden lagen ook prima, schoven alleen uit elkaar.
Voor een nacht prima te doen. Utrecht is overigens verder ook een erg mooie stad. Hotel ligt ook nog eens in een erg mooi en rustig deel van de stad.
In het kort, prima overnachten voor een nachtje, maar dat had meer te maken met de locatie.

Datum van verblijf: september 2019

Beoordeeld op 5 augustus 2019

Hotel was prima, vriendelijk receptie personeel.
Het ontbijt was wat beperkt, waarschijnlijk ook al een poos tot avond van te voren klaar gelegd. Het drinken komt uit euroshopper pakken, beetje jammer voor de prijs van het ontbijt.

Kamers qua ruimte prima, bed wat stevig, maar als je ervan houd prima te doen.

De douche is echter erg gevaarlijk, hij is heel glad en het zeil wat het spatwater tegenhoudt, functioneert slecht waardoor de vloer zeiknat wordt en je hier makkelijk valt. AUB ANTISLIP MATJES PLAATSEN!

Kamertip: Puur voor het slapen, prima te doen. vertoeven in de kamers niet aanbevolen.
Datum van verblijf: augustus 2019

Beoordeeld op 5 augustus 2019

Bedden liggen goed. Service is ook goed. Kamer had iets schoner gemogen, op de tv en de rand boven het bed lag veel stof. Niet een heel uitgebreid ontbijt, maar wat er lag was lekker. De locatie is perfect, je bent snel in het centrum. En vlak bij is een busstation. We zouden dit hotel wel aanraden aan anderen.

Datum van verblijf: augustus 2019