“Aangeklede borrel”
Beoordeling van Restaurant Dengh

Restaurant Dengh
Reserveren met
Restaurant Dengh is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 114 van 806 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Restaurant Dengh is je ultieme uitspanning. Eén plein, zeven eeuwen historie. Waar het eten en drinken je altijd smaakt. Waar altijd wat te doen is. Waar de tijd op je wacht.
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zakelijke bijeenkomst bij Dengh geweest. Een goed verzorgde borrel met lekkere koude en warme hapjes.
Goede smaken en ook de service was uitstekend.
Fijne ligging vlak bij de A2 en eigen parkeergelegenheid.
Ook voor een zakelijke gelegenheid is dit een prima locatie.

Datum van bezoek: maart 2019

19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met 6 collega’s genoten van de keuken van Dengh. De voorgerechten zijn mooi opgemaakt en verzorgd. De hoofdgerechten goed doordacht. Bediening vlot en geduldig.

Ondanks dat twee collega’s van middelbare leeftijd ieder een kinderijsje bestelden kregen ze een “verrassing” gepresenteerd vanuit de grabbelton.

Persoonlijk vond ik de maiskip perfect. Thanks namens het salesteam van IPD.

Datum van bezoek: februari 2019
15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een creatieve keuken op het gebied van het dessert. Geen standaard glutenvrije optie op de kaart. Of ik het goed vond als de keuken een verrassingsdessert maakte. Geen spijt!

Carpaccio en Zeeduivel waren beide ook heerlijk.

Mooi restaurant, fijne sfeer en leuk ingericht.

Datum van bezoek: februari 2019
1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel aandacht voor presentatie en kwaliteit van het eten en aankleding.

Het was druk, veel kinderen. Ze hebben kindermenu. Eten is mooi opgemaakt en kwaliteit was super. Verse ingrediënten en goed voorbereid. aparte drankjes. Service ging langzaam opgang. Moest lang wachten voordat drank was besteld en de menu werd gebracht. Eenmaal besteld ging de service beter, gerechten werden snel geserveerd, terwijl het bijna volgeboekt is. Compliment! Kom zeker een keer terug.

Datum van bezoek: januari 2019
27 januari 2019 beoordeeld

Tijdens onze verhuizing schoot goed eten er vaak in. Daarom toch maar een keer naar Dengh, maar we waren er al om half zes (met flinke trek van het dozen uitpakken) en wilden om half zeven weer weg. Bediening begreep dat goed en was allervriendelijkst. In dat uurtje hebben we een heerlijke biefstuk geserveerd gekregen. We komen graag nog een keer avondvullend genieten van alles wat nog meer op de kaart stond!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Restaurant Dengh bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Restaurant Dengh geweest? Deel je ervaringen!