“Aanrader voor fijn proevers”
Beoordeling van Restaurant Dengh

Restaurant Dengh
Reserveren met
Restaurant Dengh is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 114 van 803 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Restaurant Dengh is je ultieme uitspanning. Eén plein, zeven eeuwen historie. Waar het eten en drinken je altijd smaakt. Waar altijd wat te doen is. Waar de tijd op je wacht.
1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel aandacht voor presentatie en kwaliteit van het eten en aankleding.

Het was druk, veel kinderen. Ze hebben kindermenu. Eten is mooi opgemaakt en kwaliteit was super. Verse ingrediënten en goed voorbereid. aparte drankjes. Service ging langzaam opgang. Moest lang wachten voordat drank was besteld en de menu werd gebracht. Eenmaal besteld ging de service beter, gerechten werden snel geserveerd, terwijl het bijna volgeboekt is. Compliment! Kom zeker een keer terug.

Datum van bezoek: januari 2019

27 januari 2019 beoordeeld

Tijdens onze verhuizing schoot goed eten er vaak in. Daarom toch maar een keer naar Dengh, maar we waren er al om half zes (met flinke trek van het dozen uitpakken) en wilden om half zeven weer weg. Bediening begreep dat goed en was allervriendelijkst. In dat uurtje hebben we een heerlijke biefstuk geserveerd gekregen. We komen graag nog een keer avondvullend genieten van alles wat nog meer op de kaart stond!

Datum van bezoek: december 2018
6 december 2018 beoordeeld

Op de AH kaart een voor ons een nieuw restaurant uit proberen, kijken of het er leuk en lekker is? Daartoe geeft de AH kaart je de gelegenheid en gelukkig deed Deng mee!
Nou we komen zeker terug, wat een mooi, gezellig en sfeervol restaurant, en natuurlijk niet onbelangrijk wat een heerlijk kroketje op vers brood en wat een vriendelijk personeel! Echt een aanrader....en nu in kerstsfeer...

Datum van bezoek: december 2018
6 november 2018 beoordeeld

Leuk restaurant in een prachtig omgebouwde boerderij.
Vriendelijk personeel.
Er is een relatief kleine kaart, maar wat je krijgt is goed en vers.
Niet te veel praatgeruis, dus je kan er prima een goed of gezellig gesprek voeren met je tafelgenoten.

Datum van bezoek: oktober 2018
16 september 2018 beoordeeld

We vonden Dengh via de restaurantactie van AH, randje Utrecht. Het restaurant zetelt in een oude boerderij, helemaal opgeknapt: leuk en gezellig! Vervolgens ook van het eten genoten, een diverse kaart met voor ieder wat wils: vlees en vegetarisch. Verse producten, lekker glas wijn of bier erbij. Leuk opgediend en smaak meer dan goed - wij kozen voor onder meer de hamburger, bavette en spelt met burrata. Genoten van een fijne avond.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Restaurant Dengh bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Maarssen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Restaurant Dengh geweest? Deel je ervaringen!