“Vlees, vlees, vlees”

Beers & Barrels
Geclassificeerd als nr. 32 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Eetcafé
1 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van te voren reserveren is zeker aan te raden want anders moet je lang wachten, of ga je teleurgesteld naar huis. Nu ik er eenmaal geweest ben wil ik zeker nog een keer terug. We hebben hier lekker gegeten, wij deelden een menu waarbij je samen een kip, een burger en een t-bone deelt. Het was heel veel, maar ook heel lekker. Het draait wel echt om het vlees. Er zaten frietjes en een salade bij maar dat was echt een bijgerechtje. Ook het bier was lekker. Wel jammer dat onze tafeldame ons niet van advies kon voorzien.
Het is een sfeervolle ruimte, maar wel rumoerig.

Datum van bezoek: februari 2019

10 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de trap dalen we af naar de oude gracht. Bij binnenkomst staan links heel veel vaten bier en rechts staan klimaatkasten met vlees wat daar verouderd of een dry age behandeling krijgt. Deze oude bierkelder is bomvol op zaterdag. Sterker nog tenminste een tweede shift en bij sommige tafels zelfs een derde. Erg lawaaierig maar ik heb mijn oordoppen in en zo kan ik toch met mijn tafelgenoot in gesprek blijven. Er komt een enthousiaste medewerker langs en die laat ons de mooiste stukken vlees zien. Wij kiezen voor de T-bone die in de green egg gegrild worden. We nemen vooraf een plankje met van alles en nog wat en dat is ook heerlijk. De T-bone wordt geserveerd met frites en een lekkere rauwkostsalade. Prima allemaal. De bediening is alert en het klopt dus allemaal ondanks de drukte. Dat is toch knap. Niet voor een romantisch avondje maar voor een concert of met een groep zit je hier prima.

Datum van bezoek: februari 2019
4 februari 2019 beoordeeld

Hier met een clubje meiden gegeten, burgers waren prima. Bediening was vriendelijk, biertjes gingen er goed in. Mocht ik nog eens in de buurt zijn kom ik zeker weer eten!

Datum van bezoek: maart 2018
28 januari 2019 beoordeeld

Knus restaurant waar veel studenten zaten maar wat hebben we heerlijk gegeten zeg. Zeker de moeite waard. Volgende keer komen we zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2019
28 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle tent. Het duurde wel even voordat de serveerster onze 1e bestelling kwam opnemen (20 min) en moest haar daarvoor zelf wenken. De rest van de avond ging dat overigens prima. Het eten is heerlijk, prima porties. De nacho's vooraf kun je het beste delen, meer dan genoeg voor 2 personen. Vriend had dubbele burger besteld, waarvan de onderste nog iets te rauw was, dit wel vermeld bij bediening.
Sfeervolle ambiance, uitgebreide bierkaart. Zorg dat je reserveert van te voren, want het zit vrijwel altijd vol in het weekend.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Beers & Barrels bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Beers & Barrels geweest? Deel je ervaringen!