“Goede burger en lekkere wijn”
Beoordeling van Beers & Barrels

Beers & Barrels
Reserveren met
Beers & Barrels is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 742 Restaurants in Utrecht
Keukens: Eetcafé
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral opvallend: we waren druk aan het kletsen en vergaten daardoor een tijd op de kaart te kijken. Op het moment dat we dat wel gedaan hadden stond er ook vrij snel iemand bij ons om de bestelling op te nemen - heel fijn! Voelden ons hierdoor niet gehaast, ook al was het druk. Ook later werd er tijdig gevraagd of we nog wat wilden drinken. Burger was goed, alleen niet heel heet. Frites ook niet super heet - misschien door de drukte net iets te lang blijven staan? Maar zeer zeker voor herhaling vatbaar, zeker door goede personeel en kwaliteit van het eten.

27 september 2016 beoordeeld

Hippe zaak waar je lekker en betaalbaar kunt eten.
De vleesgerechten worden bereid op een Green Egg.
Voor groepen is het leuk dat je een eigen biertap aan je tafel kunt hebben.
Je rekent je bier consumptie af per kilo.
De wijn is er prima, en er een ruime keus aan gerechten.
Een echte aanrader voor een jong publiek!

23 september 2016 beoordeeld

Het restaurant ligt aan de gracht en heeft een hele gezellig sfeer. Netjes personeel! Heerlijke wijnen op de kaart en de burgers zijn voortreffelijk. Wij komen zeker terug!

18 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Om positief te beginnen, het eten is goed. Uiteindelijk hebben we een lekkere burger gehad. De halve kip is ook lekker, mals vlees. Op zaterdag werkt men echter in shifts voor winstmaximalisatie. Dit gaat ten koste van klanttevredenheid blijkbaar want meteen bij binnenkomst word verteld wanneer je weer weg moet zijn. Vervolgens deed de keuken er 5 kwartier over om ons eten te bereiden. Wat ik erg lang vind voor een aantal burgers. Helaas was het ook niet eens de juiste bestelling. Men gaf aan dat we het hier maar mee moesten doen gezien de keuken het zo ontzettend druk had. Het eten kregen we een kwartier voor onze 'eindtijd' waardoor men ons helaas geen dessert kon aanbieden.

Kortom jammer van de gezellige sfeer en het lekkere eten, maar als je op deze manier shifts doet en zo met je gasten omgaat gaat het niet lang goed..

7 september 2016 beoordeeld

Ongecompliceerd, leuke sfeer, vriendelijk personeel. Een prima start. Mooi vlees op de kaart maar de 'hipster' burgers zijn de echte helden. De drie burgers aan onze tafel hadden allemaal een verrassend lekker broodje, duidelijke sterke smaken en prima vlees. Het bakje coleslaw is wat zielloos maar de keuze op de bierkaart maakt een hoop goed. Maar waarom toch dat viezige soppige papiertje onder je burger?!....

Reizigers die Beers & Barrels bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Beers & Barrels geweest? Deel je ervaringen!