“Prima lunchadres!”

Keukens: Frans, Mediterraan, Fusion
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
5 juni 2019 beoordeeld

Ooit een restaurant met "ster" ambities, nu toegankelijk met gerechten die een ster verdienen. Heerlijke lunch gehad, tonijn en bouillabaisse, neigt naar perfect, heerlijk.
parkeren is goed te doen, tarief € 3,00 p/u.

Datum van bezoek: juni 2019

24 mei 2019 beoordeeld

In het mooie Wilhelminapark, tussen de klassieke huisen, joggers, fietsers, zonaanbidders ligt het restaurant. Een schitterende plek, mooi terras, fijne wijnen en heerlijke gerechten. Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk restaurant waar Smart Casual gebruikelijk is. Druk, dus reserveren noodzakelijk. Heerlijk avondje eten met bijpassende wijnen. Al is het niet goedkoop, het eten en drinken is dat echter zeker waard.

Datum van bezoek: februari 2019
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier al enkele malen komen eten. Zowel alleen met mijn man, als met mijn ouders maar tevens ook met vrienden. Elke keer zijn we fantastisch geholpen en geadviseerd in onze keuzes. De medewerkers van de bediening die we gehad hebben waren stuk voor stuk kundig en geïnteresseerd. Het eten is werkelijk heerlijk! Elk bord is weer een prachtige vertoning. Voor de wijnen hebben wij steeds gekozen voor de geadviseerde en bijpassende wijnen. Hier heb ik, tot nu toe, elke keer een fantastische ervaring gehad.

Datum van bezoek: augustus 2018
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk restaurant met goede dieet service voor lactose.
Wijn adviezen waren heerlijk en zeer vriendelijk personeel

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Wilhelminapark bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Wilhelminapark geweest? Deel je ervaringen!