“Ronduit geweldig !”

Jasmijn & ik
Geclassificeerd als nr. 16 van 832 Restaurants in Utrecht
Keukens: Aziatisch
18 mei 2019 beoordeeld

Alles was heerlijk , wij hadden het verrassing menu genomen en dat was heerlijk.De bediening is vlot en erg vriendelijk , wij gaan zeker hier terug komen .
Een aanrader !

Datum van bezoek: mei 2019

26 april 2019 beoordeeld

We waren op zoek naar een restaurant waar we allemaal nog niet eerder geweest waren, lastig want twee mensen wonen al drie jaar in Utrecht. We kwamen uit bij dit restaurant. Reserveren kon alleen nog om half zes, voor ons wel erg vroeg, maar voor een keer niet erg. Helaas kwamen we in een file, we hebben direct gebeld dat we misschien iets later zouden zijn. Aan de telefoon werd hier niet zo vriendelijk op gereageerd, dat was het enige dat men in dit restaurant zou kunnen verbeteren! Uiteindelijk waren we maar drie minuten te laat en was het restaurant nog vrijwel leeg. Pluspunten, bediening uitermate vriendelijk, informeel en duidelijk bezig het de gasten echt naar de zin te maken. Het eten fantastisch! Wij hadden het vier gangen verrassingsmenu. Binnen ons gezelschap varieerde de beoordeling; twee mensen noemden het hoofdgerecht als absolute topper, een garnalen- een kip- en een groentegerecht met rijst om te delen, een vond de amuse het allerlekkerste, een het koude voorgerecht en zelf was ik weg van de pittige kokossoep met een stokje met knapperig gefrituurde oesterzwammen.
Prijs was redelijk te noemen, de porties waren perfect van grootte, ingrediënten vers, goed klaargemaakt, borden en schalen mooi opgemaakt, maar ja, daar ben ik dan misschien een beetje kritisch in, voor een restaurant in deze prijsklasse verwacht ik ook aan de telefoon vriendelijk te woord te worden gestaan.

Datum van bezoek: april 2019
10 april 2019 beoordeeld

Ik ben een paar jaar weg uit Lombok. Jasmijn en ik was Het restaurant van mijn wijk. Met wie ik ook daar at, iedereen was vol lof over de heerlijke Aziatische hapjes, de mooie inrichting en de lieve bediening en bovendien was het leuk voor de kleine portemonnee.
Opgetogen was ik dan ook dat ik met twee vriendinnen weer eens hier ging eten.We hadden elkaar al een tijd niet gezien en hadden elkaar dus veel te vertellen, beetje tot lichte ergernis van de bediening want we hadden geen haast om te bestellen...
De service ging dan ook niet van een leien dakje. Naast onze wijn en bier wilden we tafelwater, dat hadden ze vergeten. De hapjes vond ik (in vergelijking met voorheen) aan de kleine kant; althans je kon hier moeilijk met drie personen van eten.
De smaken waren goed, maar ik miste net even dat tikje extra.
Na twee rondes hadden we ons hapje amper op of de bediening stond al aan tafel met een snauwerige blik of we een dessert wilde... overrompeld zeiden we ja, maar hadden we wel zin in een dessert. Wilden we niet nog een hapje?
Enigszins teleurgesteld betaalden we na ons etentje de (hoge) rekening.
Nee, dit was een gevalletje dat het 'oude' Jasmijn en ik beter in mijn herinnering had kunnen blijven...

11 maart 2019 beoordeeld

Vanwege de groepsgrootte werd het verrassingsmenu aangeboden; een begrijpelijk criterium voor de keuken, want op zaterdagavond in een vol restaurant ook nog eens gelijktijdig 7 verschillende maaltijden opdienen is nogal ambitieus.
En het is nog maar de vraag of we lekkerder gegeten zouden hebben bij eigen keuze uit de kaart: Pompoensoep maar dan op de Aziatische wijze van Jasmijn is een aanrader. De kip-curry was uitstekend, en de dorade had door een zoutbehandeling een bijzondere smaak gekregen die bepaald niet verkeerd was. Daarbij wat groenten, rijst en een keuze uit de verschillende wijnen, maakte het tot een goed bestede restaurantervaring.
Mijn Thaise koffie, een filterkoffie over gecondenseerde melk, had ik me als koffieadept anders voorgesteld, maar dat kwam vooral omdat ik niet had nagedacht over de consequenties van de gecondenseerde melk. Dit maakt dat de koffie geen koffie is, maar een lekker zoete drank waar ook koffie in verwerkt is.
We gingen tevreden naar huis. Over de prijs kan ik weinig zeggen, want de rekening heb ik nooit gezien.

4 maart 2019 beoordeeld

Vriendelijk onthaal, ondanks als single niet gereserveerd op zaterdagavond toch direct plaats aan de bar en daarna aan een tafeltje. Heel vriendelijk en warm personeel, 2x een heel lekkere huisgemaakte frisse limonade genomen, voorgerechtje 3 boeddhabuikjes en daarna rib eye teriyaki, het eten was superlekker, snelle bediening, meermaals vragen of alles naar wens is, zoooo lekker, jammer dat ik hierna geen plaats meer had voor thee of dessert maar daarvoor kom ik zeker nog eens terug, lang geleden dat ik zo lekker en fijn aziatisch gegeten heb!

Reizigers die Jasmijn & ik bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Jasmijn & ik geweest? Deel je ervaringen!