“Lekker ongedwongen en lekker eten”
Beoordeling van LE EN

LE EN
Geclassificeerd als nr. 88 van 841 Restaurants in Utrecht
Keukens: Aziatisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2019 beoordeeld

Leuk concept. Oude loods met veel ruimte, veel kleur en een leuk tapas-achtig menu uit allerhande Aziatische richtingen. Spelende kinderen buiten, zeer divers publiek binnen. Ik had de kokossoep, buikspek en de gebakken sprinkhaan en vond het allemaal hartstikke lekker, vooral de soep. De bediening was vriendelijk, had allemaal iets sneller gemogen maar toen het eten eenmaal besteld was stond het vlot op tafel. Tikkeltje aan de dure kant, maar voor het totaalplaatje hadden wij het er zeker voor over.

Datum van bezoek: mei 2019

28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier gecrasht. Oud fabriekspand dat lekker hip is ingericht.
Zeer vriendelijke en attente bediening.
Het bestelde eten was van uitstekende kwaliteit. We hebben hier heerlijk ontspannen, lekker en zeker niet te duur gegeten. Een echte aanrader en de moeite waard om een stukje voor om te rijden.

Datum van bezoek: mei 2019
5 mei 2019 beoordeeld

Gezellige en leuke plek om te borrelen en of hapje te eten. Hebben met groepje van 4 gegeten. Het concept is Asian fusion, en dat je de hapjes kan delen. Dit is erg leuk, omdat je veel dingen kan proberen. Eigenlijk alles wat we genomen hebben was lekker! Bediening vriendelijk, niet altijd even oplettend/snel.

Datum van bezoek: april 2019
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

LE:EN is op zich een leuke en gezellige tent, wel rumoerig. De bediening is goed, maar eten niet bijzonder. Je kan diverse kleine hapjes bestellen, zoals kip, botervis, coquilles, runderspiesjes, soort uienbolletje, boontjes en wel ok, maar niet top.

Datum van bezoek: maart 2019
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrouw & studerende dochter lunchen bij LE:EN . Lekker no nonsense, vriendelijke bediening en gerechtjes vol smaak in een levendige atmosfeer. Zitten op vintage banken of stoelen, kommetjes vol smaak gezond, lekker en vers, met zorg bereid. Uiterst betaalbaar. Probeer het zelf!!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die LE EN bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In LE EN geweest? Deel je ervaringen!