“Gezellig en lekker”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
5 mei 2019 beoordeeld

Gezellige en leuke plek om te borrelen en of hapje te eten. Hebben met groepje van 4 gegeten. Het concept is Asian fusion, en dat je de hapjes kan delen. Dit is erg leuk, omdat je veel dingen kan proberen. Eigenlijk alles wat we genomen hebben was lekker! Bediening vriendelijk, niet altijd even oplettend/snel.

Datum van bezoek: april 2019

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

LE:EN is op zich een leuke en gezellige tent, wel rumoerig. De bediening is goed, maar eten niet bijzonder. Je kan diverse kleine hapjes bestellen, zoals kip, botervis, coquilles, runderspiesjes, soort uienbolletje, boontjes en wel ok, maar niet top.

Datum van bezoek: maart 2019
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrouw & studerende dochter lunchen bij LE:EN . Lekker no nonsense, vriendelijke bediening en gerechtjes vol smaak in een levendige atmosfeer. Zitten op vintage banken of stoelen, kommetjes vol smaak gezond, lekker en vers, met zorg bereid. Uiterst betaalbaar. Probeer het zelf!!

4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie, gezellig maar wel rumoerig. Gemiddelde keuken, niet heel bijzonder. De bediening was top!

3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en ik vond het een aparte locatie. Het was helemaal vol dus behoorlijk wat lawaai maar ik hou er wel van. Open keuken dus je ziet alles vers klaar gemaakt voor je neus. Ik heb verschillende hapjes besteld en heerlijk gedeeld met elkaar. Ik kom er zeker nog een keer terug

Reizigers die LE EN bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In LE EN geweest? Deel je ervaringen!