“Gezellig en goede bediening”
Beoordeling van LE EN

LE EN
Geclassificeerd als nr. 88 van 839 Restaurants in Utrecht
Keukens: Aziatisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

LE:EN is op zich een leuke en gezellige tent, wel rumoerig. De bediening is goed, maar eten niet bijzonder. Je kan diverse kleine hapjes bestellen, zoals kip, botervis, coquilles, runderspiesjes, soort uienbolletje, boontjes en wel ok, maar niet top.

Datum van bezoek: maart 2019

6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrouw & studerende dochter lunchen bij LE:EN . Lekker no nonsense, vriendelijke bediening en gerechtjes vol smaak in een levendige atmosfeer. Zitten op vintage banken of stoelen, kommetjes vol smaak gezond, lekker en vers, met zorg bereid. Uiterst betaalbaar. Probeer het zelf!!

4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie, gezellig maar wel rumoerig. Gemiddelde keuken, niet heel bijzonder. De bediening was top!

3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en ik vond het een aparte locatie. Het was helemaal vol dus behoorlijk wat lawaai maar ik hou er wel van. Open keuken dus je ziet alles vers klaar gemaakt voor je neus. Ik heb verschillende hapjes besteld en heerlijk gedeeld met elkaar. Ik kom er zeker nog een keer terug

12 december 2018 beoordeeld

Het is een leuke hippe tent, maar door de open keuken ruik je erna naar frituur. Leuk om eens gefrituurde sprinkhaan te proberen. De cocktails zijn goddelijk, maar de prijs valt dan wel weer tegen helaas.,

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die LE EN bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In LE EN geweest? Deel je ervaringen!