“Heel lekker en leuk”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en ik vond het een aparte locatie. Het was helemaal vol dus behoorlijk wat lawaai maar ik hou er wel van. Open keuken dus je ziet alles vers klaar gemaakt voor je neus. Ik heb verschillende hapjes besteld en heerlijk gedeeld met elkaar. Ik kom er zeker nog een keer terug

Datum van bezoek: februari 2019

12 december 2018 beoordeeld

Het is een leuke hippe tent, maar door de open keuken ruik je erna naar frituur. Leuk om eens gefrituurde sprinkhaan te proberen. De cocktails zijn goddelijk, maar de prijs valt dan wel weer tegen helaas.,

Datum van bezoek: maart 2018
8 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke lokatie en goed ingericht. Eten was erg snel en 2 gerechters pp was in ons geval voldoende. Een drankje aan de bar is minder aangenaam omdat de bar tov de krukken aan de hoge kant is.

Datum van bezoek: december 2018
4 november 2018 beoordeeld

We waren hier met een groep om te eten. We zaten midden in de zaak die qua akoestiek niet ideaal is door het industriële.
Het eten zelf was heerlijk en verrassend. Vooraf hadden we sushi en verschillende salades. Daarna een aantal warme gerechten waarbij met name de kip heerlijk was. Als 3e gang hadden we een aantal curry's. De meeste zeer smakelijk alleen de gele curry met bloemkool was enigszins vlak. Als laatste nog een dessert met chocolademousse en een brownie.

De bediening was zeer vriendelijk maar nogal wisselend. De ene keer snel en dan weer traag. Zo ook met het uitleggen wat we kregen, bij het ene gerecht wel en bij de volgende weer niet.

Datum van bezoek: november 2018
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke industriële ruimte en lekker eten. Leuk om de gerechten te delen. Klein verbeterpunt is de kleding van het personeel, kan iets netter.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die LE EN bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In LE EN geweest? Deel je ervaringen!