“Helemaal top alles wat tot in de puntjes verzorgd.”
Beoordeling van Restaurant Blauw Utrecht

Geclassificeerd als nr. 17 van 818 Restaurants in Utrecht
Keukens: Indonesisch
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Bij Blauw geniet je van de enorme verscheidenheid van de Indonesische keuken in een moderne, sfeervolle omgeving. Met pure ingrediënten serveren wij in onze restaurants in Utrecht en Amsterdam traditie, met een palet van smaken en bereidingswijzen, maar altijd met een eigen touch. Vis, vegetarisch of vlees, een uitgebreide rijsttafel of een authentiek gerecht van een van de vele eilanden: kom genieten van de vele smaken die Indonesië rijk is.
13 april 2019 beoordeeld

Wat een verwennerij hebben er heerlijk gegeten en gedronken, begonnen met een cocktail daarna verschillende hapjes en toen een rijsttafel geweldig ,een lekker toetje en koffie toe met spekkoek. Personeel was erg aardig en behulpzaam,

Datum van bezoek: april 2019

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen monday blues met zo'n geweldig verfijnde rijsttafel. Wat een subtiele smaken en precies goede porties. Dit is een van de beste rijsttafels die ik in Nederland heb mogen genieten. Sedap! Wel een beetje rumoerig qua omgeving maar toch een goed gesprek kunnen voeren. De bediening was uiterst sympathiek en niet opdringerig. Kortom: een goed begin van de week. Gaan we vaker doen.

Datum van bezoek: februari 2019
12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie authentieke gerechten, mooi geserveerd, goeie uitleg, ook voor geen vleeseters of vegetarisch, kortom een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De bestelde rijsttafel vlees en groenten stond in een mum van tijd op tafel. Heerlijk gegeten, maar het was niet onze intentie om binnen een uur weer buiten te staan. Beetje jammer!

Datum van bezoek: januari 2019
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer gegeten bij Blauw. Leuk gezellig restaurant, mooie en traditionele smaken. We hadden een vis en een vlees rijsttafel. Personeel vriendelijk en professioneel. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Restaurant Blauw Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Restaurant Blauw Utrecht geweest? Deel je ervaringen!