“Prachtige ambiance ”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe leuk is het om in een omgebouwde kerk tot grand café te verblijven. Keuze uit super bieren en heerlijke makkelijke happen. Een nadeel en dat is het geluid. Kan ook bijna niet anders door de enorme ruimte, maar wat een herrie.

Eric B, Manager van Belgian Beer Cafe Olivier Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Beste Twelling,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Het geluid kan soms wat overdonderen, de keer zijde van dit prachtige pand.
Hopelijk weerhoud het jullie niet van een volgend bezoek aan ^Olivier

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk terras. Was een winderig dag, maar je kan beschut zittn achter windscherm.
Vlotte en behulpzame bediening.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker lunchen of avond eten, het is allemaal erg goed. Personeel is erg vriendelijk en helpt je goed. Het walhalla van biertjes in Utrecht.

Eric B, Manager van Belgian Beer Cafe Olivier Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Bedankt Jonathan! Zien wij je snel weer?
^Olivier

17 mei 2018 beoordeeld

De voorgevel is eigenlijk een gevel van een gewoon herenhuis waarachter een verborgen kerkje ligt. Oorspronkelijk was deze kerk een schuilkerk voor Katholieken toen het verboden werd voor Katholieken om hun godsdienst nog te praktiseren. De geschiedenis van dit pand begint zelfs vroeger, op die plaats is het eerste gebouw ruim 1000 jaar geleden opgericht. Je kan op de website een boekje downloaden met de hele geschiedenis. Vandaag is het een prachtige café met een (bijna) volledig assortiment aan Belgische bieren. Voortdurend kan je diverse bieren proeven op tap. Ik ben niet zeker of we een gelijkaardige café in Vlaanderen hebben. Ik was onder de indruk. Je kan er ook eten, alhoewel dit niet de hoofdzaak is , biedt de keuken hier heel wat keuze van mooi afgewerkte brasserie gerechten met een mooie mix van Vlaamse en Nederlandse keuken. Zo zie je hier zowel mosselen friet, Luikse wafel, als kroket op de menukaart staan.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel veel bier en gezelligheid, maar ook enorme drukte. Gewoon leuk om even te zijn, toch kom ik er niet te vaak vanwege de geringe kans op zitplaatsen bij een groter gezelschap. Ook moet je een gesprek over de tafel heen schreeuwen.

Bedankt voor de beoordeling Joram.
De gezellige drukte brengt soms wel wat extra volume met zich mee, wij hopen dat dit jullie niet weerhoud om snel weer eens te komen!!
^Olivier

Reizigers die Belgian Beer Cafe Olivier Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Belgian Beer Cafe Olivier Utrecht geweest? Deel je ervaringen!