“Prima ”
Beoordeling van Dapp Frietwinkel

Dapp Frietwinkel
Geclassificeerd als nr. 4 van 689 Restaurants in Utrecht
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Verse biologische frieten. Zelfgemaakt en met een klein assortiment aan sausjes, kroketten en drankjes.
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere friet - een aanrader voor iedereen die een bezoek aan Utrecht brengt. De porties zijn niet te groot.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo nu en dan heb je zin in friet, echte friet. Dus van een aardappel en in goede schone olie gebakken.
Nou hier is het helemaal top. Ben er een paar keer geweest en aldoor fijne friet, schone olie goeie temperatuur olie, niet te gaar niet te rauw. Kortom mijn frietkot!

26 oktober 2017 beoordeeld

Hoge verwachting gewekt door de nr1 score op de ranglijst in Utrecht. De inrichting is cool, ziet er leuk uit en er is een vlotte bediening. ik bestel een middel friet en een rundvleeskroket. De friet zelf is gebakken met schil en knapperig aan de buitenkant, enigszins aan de vette kant. De fritessaus is voldoende voor een middel zak maar heeft een licht bittere nasmaak, wellicht door de gebruikte olie. De kroket is prima, niet te melig, maar de mosterd is dominant. Het geheel genomen is niet mijn persoonlijke smaak, en ook vanwege de van tevoren hoog gewekte verwachting, waardeer ik het algeheel op gemiddeld.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere friet. Leuke sfeer.
Beetje duur zijn de drankjes wel ecologisch vetantwoord!
Hoop op nog vele vestingen en dit soort initiatieven/ondernemingen

2 oktober 2017 beoordeeld

gewoon zo iets simpels als een aardappel, gewoon zo super gebakken
Dapp vertel je niet na, je proeft het alleen door het te proeven, je ruikt het alleen door te ruiken, je ervaart het alleen door er naar toe te gaan en te bestellen... ... en dan wacht je op de beste logische frieten van Utrecht

Reizigers die Dapp Frietwinkel bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Dapp Frietwinkel geweest? Deel je ervaringen!