“Gastro wijnbar”

Zies
Geclassificeerd als nr. 82 van 742 Restaurants in Utrecht
Keukens: Mediterraan, Wijnbar
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wijnbarren hebben meestal een worst of kaasplankje. Bij Zies kun je voor hetzelfde geld een proeverij van inktvis bestellen of wat culinaire brunettes. De inktvis behoort trouwens tot de malste die ik ooit gegeten heb. Hoe ze het doen weet ik niet. Met de Mibrasa houtskooloven en een chef die weet wat hij doet kun je nog lang en uitstekend doortafelen hier. Pareltje

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond gegeten bij Zies. Eerst buiten iets gedronken, prima wijnkaart. Daarna naar binnen voor het diner. Wat is dit een leuke tent. Eten is echt super, personeel is vriendelijk en zeer hulpvaardig. Auto parkeren is lastig dus op de fiets.

18 maart 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, glutenvrij geen probleem. Lekkere gerechten die niet op "iedere" kaart staan. leuke sfeer. heerlijke avond gehad.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

High Wine cadeau gekregen t.w.v. 45 euro. Dit is voor èèn persoon dus er moest nog 45 euro bij. Wat krijg je dan? 5-gangen bestaande uit amuses en kleine gerechten. Wij kregen vrij veel vis (oesters, mosselen) maar prima en verassende smaak combinaties. Heerlijk die bijbehorende wijnen. Overwegend wit en een pinot noir (grappig dat de rode wijn koeler was dan de witte wijnen). De reden dat we dit niet weer zouden doen zit m toch in de kwantiteit. We hebben extra brood bijbesteld en nog ga je met trek de deur uit. Dan is 95 euro voor 2 personen toch echt teveel. Jammer!

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede, vriendelijke bediening. Verrassende kaart. Zeeeeeer lekker stuk vlees, black angus, gegeten. De plank bij de buren zag er ook heel goed uit. Een aanrader. Zeker als je ook naar de bioscoop gaat. Of gewoon, als je heel goed/lekker wilt eten op een gezellige locatie!

Reizigers die Zies bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Zies geweest? Deel je ervaringen!