“Je eigen burger samenstellwn”
Beoordeling van Burger Bar Utrecht

Burger Bar Utrecht
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 6 van 14 Snelle hap in Utrecht
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan je eigen burger samenstellen bij de Burger Bar en dat is wel zo makkelijk! Wil je wel of geen blauwe kaas, uien, champignons oid op je burger?
Alleen jammer dat het relatief duur is. 17 euro voor een burger,een patatje mayo en een blikje cola.
Gelukkig was de burger lekker zat

Datum van bezoek: september 2017

8 mei 2017 beoordeeld

Prima, prima, één Angus beef burger en één Wagyu beef burger, beide op de plaat tot in de perfectie gegrild. Zeer de moeite waard,

Datum van bezoek: mei 2017
12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze serveren hier de beste burgers die je kan krijgen. Eerst zaten ze alleen in Amsterdam maar nu hij in Utrecht zit zijn we vaste klant!
Je kan zelf je vlees kiezen, hoeveel gram, welk type broodje, toppings kiezen en hem zo samenstellen tot je favoriete burger.

Datum van bezoek: maart 2017
16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burger en vriendelijk personeel. Aardig grote portie friet erbij, ik kreeg het niet eens op.

Datum van bezoek: januari 2017
8 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De burgers zijn lekker en daar is alles mee gezegd. Sfeerloze tent, rode wijn niet op voorraad (op een donderdag avond?!) en de frieten waren klef. "Spoelkeuken" in de bar zelf dus enorm veel herrie van borden en metalen bakken die door het personeel in de spoelbak werden gegooid. Wat een gekletter! Personeel zelf ook niet sfeerverhogend. Heel groot contrast met het burgerrestaurant waar ik eerder review over heb geschreven.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die Burger Bar Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Burger Bar Utrecht geweest? Deel je ervaringen!