“Spareribs in zoet zure saus een aanrader”
Beoordeling van Meishi Restaurant

Meishi Restaurant
Geclassificeerd als nr. 315 van 839 Restaurants in Utrecht
Keukens: Koreaans
15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Sparribs en garnalen met zout peper (zonder of met jasje) zijn een aanrader. Bediening erg prettig en denkt mee.

Datum van bezoek: december 2018

22 november 2018 beoordeeld

De BBQ-menu's beginnen met een heerlijke Kimchi-Tofu soep en een koreaanse pannekoek.
De bbq zelf is zeer uitgebreid met als pluspunt dat de sla en rijst onbeperkt worden aangevuld.
Een menu is ongeveer 20 euro, wat een prima prijs is voor de hoeveelheid eten is die je krijgt. Koreaanse BBQ duurt ook lekker lang waardoor het zeer geschikt is om gezellig lang te dineren.

Datum van bezoek: november 2018
30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant. De bediening is zeer attent. De hoeveelheid eten ruim voldoende. Men geeft goed advies mbt de bereiding van het zeer diverse voedsel. Zoals daar was: kipfilet, rundvlees, lamsvlees, inktvis, grote garnalen diverse verse groenten, sla en witte kleefrijst. Diverse sauzen.

Kortom, kiezen maar en smullen.
De kosten, mij onbekend ik kreeg dit aangeboden, mijn dank is groot!

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Chefs special met 4 personen. Met extra dumplings vooraf. Goed verzorgd. Vriendelijke bediening. Waren vroeg dus verder nog genoeg gasten. Later wel. Komen zeker terug.

14 maart 2017 beoordeeld

Het is op zich een leuk concept, zo'n gourmetplaat in de tafel.
Wij hebben de Chef's Special (garnalen, inktvis, lam, kip, buikspek, etc) en de vegetarische (aardappels, champignons, courgette, etc) variant genomen.
De voorgerechten (met pannenkoek, tofu soep, kimchi) waren prima en lekker, ook sommige gerechtje waren lekker pittig.
Het hoofdgerecht was erg lekker, voldoende vlees/sla/rijst en alles werd steeds aangevuld. Ook waren er veel sausjes, van pittig tot zoet tot knoflook.
Ondanks dat het lekker was, zou ik eerder terug gaan voor iets wat niets te maken met gourmet heeft. Het was, naar mijn mening, niet spectaculair. Ik heb veel betere Aziatische keukens geproefd.
De gastvrouw was zeer vriendelijk, behulpzaam en servicegericht.

Reizigers die Meishi Restaurant bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Meishi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!