“Heerlijk gegeten”

Meishi Restaurant
Geclassificeerd als nr. 314 van 839 Restaurants in Utrecht
Keukens: Koreaans
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Chefs special met 4 personen. Met extra dumplings vooraf. Goed verzorgd. Vriendelijke bediening. Waren vroeg dus verder nog genoeg gasten. Later wel. Komen zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2017

14 maart 2017 beoordeeld

Het is op zich een leuk concept, zo'n gourmetplaat in de tafel.
Wij hebben de Chef's Special (garnalen, inktvis, lam, kip, buikspek, etc) en de vegetarische (aardappels, champignons, courgette, etc) variant genomen.
De voorgerechten (met pannenkoek, tofu soep, kimchi) waren prima en lekker, ook sommige gerechtje waren lekker pittig.
Het hoofdgerecht was erg lekker, voldoende vlees/sla/rijst en alles werd steeds aangevuld. Ook waren er veel sausjes, van pittig tot zoet tot knoflook.
Ondanks dat het lekker was, zou ik eerder terug gaan voor iets wat niets te maken met gourmet heeft. Het was, naar mijn mening, niet spectaculair. Ik heb veel betere Aziatische keukens geproefd.
De gastvrouw was zeer vriendelijk, behulpzaam en servicegericht.

Datum van bezoek: maart 2017
15 oktober 2016 beoordeeld

volgens mij is de juiste benaming Mei shi, maar dat terzijde. Wat een heerlijk eten en wat een geweldige gastvrouw. Dit Koreaans restaurant is niet duur en je krijgt grote porties. Heerlijk eten, pittig en goed op smaak. Een aanrader hoor!

Datum van bezoek: oktober 2016
28 december 2015 beoordeeld

De Koreaanse bbq is er goed en de service uitstekend, je kunt er ook terecht voor plate service. Een aanrader.

Datum van bezoek: december 2015
28 september 2015 beoordeeld

Vroeger zat op deze, wat moeilijk vindbare plek, een authentiek Chinees restaurant. Meshi is een tamelijk eenvoudig (als compliment bedoeld!) restaurant maar biedt wel heel lekkere gerechten en een prettige sfeer. Je kunt er aan tafel grillen en dankzij het gebruik van speciaal rijstpapier geeft dat geen geur af aan je kleding. Een werelduitvinding.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Meishi Restaurant bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Meishi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!