“ASOT”

Dimitri Petit
Geclassificeerd als nr. 191 van 841 Restaurants in Utrecht
Keukens: Grieks
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voordat we naar ASOT zijn gegaan hebben we met 4en hier gezellig in de middag op het terras gezeten. Wat ons vooral opviel was de leuke Griekse ober.

Datum van bezoek: februari 2019

12 november 2018 beoordeeld

Lekker eten onder de Dom. Kleune broertje vh restaurant aan de overkant.Haal een lekker broodje en mocht het middags slecht weer zijn kun je het ad overkant binnen opeten :O)
Traditionele Griekse gerechtjes eten op een monumentale plek met uitzicht op de Dom.

Datum van bezoek: november 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige werknemers, toffe sfeer en heerlijke pita broodjes. Alleen, de broodjes mogen de volgende keer ook wel opgewarmd worden. We komen hier graag nog terug!

Datum van bezoek: oktober 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijke pita gyros gegeten.
Als eerste een koude pita werd in het bakje gekwakt daar werd sla op gedaan en de gyros er bovenop met Als laatste een kwak zatziki.
Ik ben een fervent Griekenland ganger en voor mij is pita gyros vers gebakken pita ingesmeerd met zatziki dan fijngesneden sla met een plakjetomaat gyros er op, dan rol je dat samen in een papiertje tot een soort bundeltje..
Nou begreep ik van de bediening dat dit met de kosten temaken heeft..over smaak valt te twisten..maar wij vonden het te zout en aangebrand. Daarbij was de pita en gyros niet samen consumeerbaar.Wat dit totaal waardeloos maakt en zeker naam pita gyros niet waardig is..wel mijn complimenten voor het gebruik van kippendijen..dat is als het goed bereid is helemaal subliem. De locatie is ook perfect

Datum van bezoek: september 2018
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons vaste adresje voor gyros was helaas gesloten vanwege vakantie. Dus uitgeweken naar Dimitri, wrong choise!!! De gyros wordt op de bakplaat gemengd met groente, ging mijn voorkeur niet naar uit. Bij de vraag of het ook zonder groente kon, was de reactie: 'nee dat is op'. Terwijl er een heel vol spit hing waar vanaf gesneden kon worden. Kostte blijkbaar te veel tijd. Bij gebrek aan beter toch maar 2 pita gyros besteld en een Griekse salade. De salade is zeer grof gesneden, enorme brokken feta, weinig smaakvol. De heren zijn verre van vriendelijk. Zijn er blijkbaar op gericht hongerige toeristen zo snel mogelijk van eten te voorzien. Aangezien deze doelgroep maar éénmalig eten haalt, ligt de kwaliteit waarschijnlijk lager. Alles wordt in een bak gepleurd (pita niet opgerold) en binnen 2 minuten sta je weer buiten. Snel zijn ze zeker. De gyros is matig, vrij vet en de groente er doorheen (waarschijnlijk als vulling) voegt niets toe. Kortom, zonde van het geld, nooit meer.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Dimitri Petit bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Dimitri Petit geweest? Deel je ervaringen!