“Lekker eten, goede bediening ”
Beoordeling van Florent

Florent
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Florent is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 21 van 805 Restaurants in Utrecht
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Florent is te vinden in hartje Utrecht en kenmerkt zich door verrassende en klassieke Franse gerechten. Met een stylish interieur en open keuken is het een sfeervol restaurant waar iedereen zich thuis voelt.
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier wat later op de avond geweest, rond 21.00 uur. Gezellige drukte, op zaterdagavond alle tafels vol.
Prima gegeten; mooi opgemaakte borden. Heerlijke begeleide wijnen met goede uitleg van de sommelier.

Datum van bezoek: januari 2019

8 februari 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten met een mooie passende wijn. Zeer prettige bediening. De kleine ronde tafels zijn een aanrader voor lekker eten en goede gesprekken.

Datum van bezoek: februari 2019
4 februari 2019 beoordeeld

Florent is echt een fantastisch restaurant. We hebben in tijden niet zo verrassend en lekker gegeten tegen zo'n aantrekkelijke prijs. Ook de wijnsuggesties zijn perfect. De volgende keer in Utrecht dineren wij weer bij Florent.

Datum van bezoek: februari 2019
10 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten, we hadden het standaard menu, dit was goed verzorgd met lekkere bijpassende wijnen.

Datum van bezoek: december 2018
9 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed om te zien dat Florent goed bezet is. Dit restaurant is via de Springhaver parkeergarage eenvoudig te bereiken. De kaart is beperkt maar goed. Wellicht nu er een goede bezetting is kan de kaart weer wat uitgebreider worden. De beide gerechten zijn heerlijk en onze attente begeleider serveert er een mooie passende wijn bij. Jammer dat je hier niet met een inkoopbon terecht kunt. Dat scheelt denk ik veel zakelijke reserveringen. Iets om over na te denken. Florent is de moeite waard om te bezoeken.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Florent bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Florent geweest? Deel je ervaringen!