“Goed, zonder speciaal te worden”
Beoordeling van Florent

Florent
Reserveren met
Florent is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 27 van 618 Restaurants in Utrecht
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: ‘bistronomie met bravoure’ “Parijse bistronomie, met een flinke scheut New Yorkse bravoure en goed afgekruid op zijn Utrechts” Florent ligt aan het Visschersplein in het hart van Utrecht, op drie minuten loopafstand van parkeergarage ‘Springweg’ en tien minuten loopafstand van het Centraal Station. In z’n warme, comfortabele, eigentijdse ambiance biedt Florent een uitstekende mogelijkheid om te borrelen, ‘zakelijk’ te dineren of met groepen te genieten van alles wat we te bieden hebben. Bij binnenkomst merk je gelijk op dat het restaurant op subtiele wijze is opgedeeld in min of meer drie delen. Rechts is voor intiem en wat meer ‘aangekleed’, terwijl je links met je gezelschap gezellig neer kan ploffen op de lange bank aan de wagondelen tafels & allen met dezelfde dinerkaart. The Captain van het Keukenteam; serveert eerlijk eten geïnspireerd op de Frans-Belgische keuken, stoer eten zonder liflafjes, seizoensgebonden en groenten nemen een prominente plaats in op de menukaart. Het midden gedeelte is er om bij een goed glas wijn of een Belgisch gebrouwen bier de dag meer af te sluiten of juist de avond in te luiden en wordt je verleid dan serveren wij graag een kleine bite. De deur in Utrecht staat zeven dagen per week open vanaf 18:00 uur voor elke foodliefhebber die lekker wil eten. Mét kwaliteit en bovenal sfeervol en heel veel sfeer bij ons eten. À bientôt
24 februari 2017 beoordeeld

Het eten hier is goed, maar komt m.i. niet ver boven de middelmaat uit. Indeling is modern, een tikje bijzonder met de hele lange bank waaraan veel tafeltjes staan, maar het werkt wel. Bediening is zeer vriendelijk en attent en de wijnen die wij geproefd hebben waren erg goed.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Florent
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 februari 2017 beoordeeld

We waren hier voor de eerste keer. Hebben vrij gekozen van de menukaart. Echt bijzondere eerste gerechten genoten. maar de hoofdgerechten vielen ons wat tegen wat creativieteit betreft. Dat geld ook voor het dessert. jammer we hadden op grond van andere beoordelingen iets meer verwacht.
Verder vonden we het geluidsniveau in het restaurant te hoog.

15 februari 2017 beoordeeld

Lunch porties zijn bijzonder klaar gemaakt, smaken goed, maar bijzonder klein.
Met extra porties brood kan je de honger stillen

9 februari 2017 beoordeeld

Prettige sfeer, fijne bediening met know how van de gerechten en wijnen en werkelijk heerlijk eten. We hadden 4-gangen diner en alle gerechten waren verrassend en verrukkelijk. We hebben genoten!

17 januari 2017 beoordeeld

Zeer lekker gegeten bij Florent met het gezin.
3 gangenmenu van de chef gekozen en de lekkerste vitello tonato ooit gehad in de stijl van de chef.
Zeer goed eten.

Reizigers die Florent bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Florent geweest? Deel je ervaringen!