“Best Vitello Tonato we ever had.”
Beoordeling van Florent

Florent
Reserveren met
Florent is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 27 van 618 Restaurants in Utrecht
Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: ‘bistronomie met bravoure’ “Parijse bistronomie, met een flinke scheut New Yorkse bravoure en goed afgekruid op zijn Utrechts” Florent ligt aan het Visschersplein in het hart van Utrecht, op drie minuten loopafstand van parkeergarage ‘Springweg’ en tien minuten loopafstand van het Centraal Station. In z’n warme, comfortabele, eigentijdse ambiance biedt Florent een uitstekende mogelijkheid om te borrelen, ‘zakelijk’ te dineren of met groepen te genieten van alles wat we te bieden hebben. Bij binnenkomst merk je gelijk op dat het restaurant op subtiele wijze is opgedeeld in min of meer drie delen. Rechts is voor intiem en wat meer ‘aangekleed’, terwijl je links met je gezelschap gezellig neer kan ploffen op de lange bank aan de wagondelen tafels & allen met dezelfde dinerkaart. The Captain van het Keukenteam; serveert eerlijk eten geïnspireerd op de Frans-Belgische keuken, stoer eten zonder liflafjes, seizoensgebonden en groenten nemen een prominente plaats in op de menukaart. Het midden gedeelte is er om bij een goed glas wijn of een Belgisch gebrouwen bier de dag meer af te sluiten of juist de avond in te luiden en wordt je verleid dan serveren wij graag een kleine bite. De deur in Utrecht staat zeven dagen per week open vanaf 18:00 uur voor elke foodliefhebber die lekker wil eten. Mét kwaliteit en bovenal sfeervol en heel veel sfeer bij ons eten. À bientôt
17 januari 2017 beoordeeld

Zeer lekker gegeten bij Florent met het gezin.
3 gangenmenu van de chef gekozen en de lekkerste vitello tonato ooit gehad in de stijl van de chef.
Zeer goed eten.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Florent
Bekijk de nieuwste beoordelingen

15 januari 2017 beoordeeld

Met zijn tweeen bij Florent heerlijke avond gehad. Attente en vriendelijke bediening en uitstekend eten. We hadden gekozen voor het vier gangen chef menu. Mooi porties, goede kwaliteit ingrediënten en met liefde klaar gemaakt. Wijn worden gul geschonken.

20 december 2016 beoordeeld

afgelopen vrijdag heerlijk gegeten . We waren met tien personen ,het eten was goed ,de bediening vriendelijk en attend. We hadden viergangen met wijnarangement. We hebben een heerlijke avond gehad in een ongedwongen sfeer

16 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn man n paar dagen naar Utrecht. Eten en drinken is bij ons belangrijk. Gereserveerd bij Florent, na zorgvuldig zoeken.
We kwamen aan in n leeg restaurant. Er was niet gelijk iemand die ons ontving.
Aan tafel werd gevraagd of we water wilden, bleek later dat dat niet gratis wad. De kaart was niet uitgebreid. Veel vlees. We wilden graag de chef's Special. Helaas dat bleek ook voornamelijk vlees te zijn en kon niet worden aangepast.
Zelf een keus gemaakt. Het eten was prima! Zelden zo'n lekker en goed gevuld vispotje gehad. Er werd niet verteld wat er aan vissoorten in zat.
Na het hoofdgerecht was koffie voldoende. Deze was niet lekker: zuur en nog geen koekje erbij.
Conclusie eten prima, weinig keus voor niet vleeseters. Gastheerschap mag attenter.

12 december 2016 beoordeeld

het verrassingsmenu was erg geslaagd. Vooral de twee zeer verschillende manieren van hert klaar maken was erg geslaagd. Wijnen per glas vind ik wel te duur.

Reizigers die Florent bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Florent geweest? Deel je ervaringen!