“Mooie locatie voor cursus”
Beoordeling van Fort aan de Klop

Fort aan de Klop
Geclassificeerd als nr. 398 van 830 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Het bomvrije wachthuis (anno 1851) was vroeger een plek waar manschappen zich verschansten in tijden van oorlog. Vandaag de dag is het dé plek om even helemaal tot rust te komen. In de winter zit je warm verscholen in de gezellige nissen van onze brasserie. En in de zomer kun je heerlijk vertoeven op ons zonovergoten, kindvriendelijke terras.
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een cursus gevolgd waarbij dit restaurant als locatie diende. De cursusruimte was ideaal voor twaalf personen. Daarnaast werd er een lunch in buffetvorm door het restaurant verzorgd. De gerechten waren afwisselend en de soep was erg smaakvol. Deze locatie raden wij aan als cursuslocatie.

Datum van bezoek: september 2018

13 augustus 2018 beoordeeld

Het is een prachtige locatie. Je komt er aan en denkt; super! Kids kunnen lekker spelen en volwassenen lekker zitten. Mooi in het groen; ideaal. Maar de BBQ was een regelrechte ramp. Mensen reserveren, dus ze weten hoeveel mensen er komen en hebben er ervaring mee want het is elke zondag. Maar toch is er nauwelijks vlees op de BBQ. Mensen staan soms wel een kwartier in de rij. Als je dan aan de beurt bent, staat er een jongetje achter de BBQ die het duidelijk niet vaker heeft gedaan. Vriendelijk maar incapabel. Zalm is rauw, varken is rood, en iedereen mag slechts een mini-stukje van het vlees. Vervolgens kan je dan weer een kwartier in de rij om je tweede hapje vlees te bemachtigen. Met 3x in de rij staan ben je nog niet aan een normale portie vlees. En je betaalt 27.50! Voor een kindje van 4 betaal je ook nog eens 14,50!

Datum van bezoek: augustus 2018
7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier cappuccino met appelgebak en slagroom genuttigd. Erg lekker gebak met helaas snel teruglopende spuitbusslagroom. Dit alles voor een recordprijs van €6,80! Vriendelijke bediening en erg mooi gelegen.

Datum van bezoek: juni 2018
9 mei 2018 beoordeeld

Als je aankomt is het enige wat je denkt wat een geweldige locatie. Ruim opgezet, heerlijk groen, allerlei zit mogelijkheden, de kinderen kunnen spelen. Dit kan niet stuk denk je dan. Het is de zondagavondbarbecue, wat kan er nou mis gaan aan een BBQ..!? Op het moment dat ik in de rij stond om vlees te halen lag er varken en zalm op de BBQ, ik eet geen varken dus kon alleen kiezen uit zalm. Maar ik mocht hier niet maar een klein stukje van. Ik benadrukte nog een keer dat ik geen andere keuze heb en dus toch echt meer zalm wilde, maar dat was geen mogelijkheid. De zalm smaakte overigens prima. Na een tijdje waren er ook hamburgers, kip, en volgens mijn tafelgenoot longhaas. De longhaas was zo taai dat ik het niet wegkreeg, de hamburger had een vreemde structuur en de kip had in mijn beleving niets van kip weg. Daarnaast was al het vlees niet gekruid. Het gevolg; onze tafel van 3 volwassenen (en 2 kinderen) heeft brood en salade gegeten. Vervolgens geven we aan dat het eten niet oké was, daarbij keek de ober ons aan alsof hij water zag branden. Bij het afrekenen wordt ons toch een bedrag van 120 euro in rekening gebracht. Mijn mond viel letterlijk open, ik vind bijna 3 tientjes voor brood en salade heel erg veel. Zoals ik het hier lees is dit geen onbekend probleem, maar geen enkele coulance naar de klant. Ik heb afgerekend en ben weggegaan, het is schandalig dat je dit aan mensen serveert en niets doet met een klacht. Wij komen hier niet meer.

Datum van bezoek: mei 2018
6 augustus 2017 beoordeeld

Na een mooie fietstocht, in het fort een cappuccino gedronken. Er mooi fort. Vriendelijk personeel. Je kan mooi buiten zitten en het is ruim opgezocht. Wij komen hier zeker nog een keer terug om te gaan BBQ-en, de BBQ zag er erg verzorgd uit.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Fort aan de Klop bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Fort aan de Klop geweest? Deel je ervaringen!