“Gezellig restaurant met een groot terras”
Beoordeling van Loft 88

Loft 88
Geclassificeerd als nr. 86 van 839 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: .
Beschrijving: .
11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer zijn we voor onze wekelijkse lunch hier neergestreken. Het bedienend personeel was vriendelijk en de bestelde carpaccio evenals de wijn smaakten prima. Het restaurant is een verbouwde boerderij. De grote hoge ruimte is smaakvol en gezellig maar eenvoudig ingericht. Met name de vele hanglampen geven een leuk effect. Buiten is er een groot terras met een heleboel loungebanken waar je relaxed kunt zitten. Bovendien ligt het terras ver genoeg van de verkeersweg af om niet al teveel last te hebben van het verkeerslawaai.
Wat betreft de - voor mij - intrigerende naam Loft 88: opgezocht en 'loft' betekent grote woning die doorgaans uit één grote hoge ruimte bestaat met steunbalken of kolommen die de vloeren en het dak dragen. In grote lijnen is deze definitie hier dus wel van toepassing en daarmee is de naam verklaard. Tot slot: het getal 88 is het huisnummer.

Datum van bezoek: mei 2019

4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, de pizza's zijn extra aanbevolen! Al het eten is heerlijk en voldoende. We waren met een groot gezelschap (12) en zowel de bestellingen als de sfeer van het restaurant sloot goed aan. Behulpzaam en 'open' personeel (ondanks de misser qua reservering) maakte het heel ontspannen en succesvol. Voor de toekomst zéker de overweging opnieuw waard! #aanrader

Datum van bezoek: mei 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Gezellige brasserie aan de paardenmanège. Zeker een aanrader voor gezinnen met kids. Gezellig ingericht, vlotte en vriendelijke bediening en lekker eten voor een democratische prijs. Zalig terras !

Datum van bezoek: november 2018
18 februari 2019 beoordeeld

Loft 88 biedt een kleine kaart, maar wel een waar voor ieder wat te vinden is. Van steak tot vegan. Vooraf had ik een Foccacia uit de houtoven, prima op smaak. Als hoofdgerecht een vegan-bowl. Zeer goed klaargemaakt. Een alcohol vrije Grolsch er bij en vriendelijke attente bediening.

Datum van bezoek: februari 2019
8 februari 2019 beoordeeld

Wat een goede ontvangst! De hele avond waren de dames van de bediening behulpzaam, attent, vriendelijk. Superleuk en gezellig!
Eten was ook goed en het dessert vonden wij verrassend leuk en lekker.
Prima sfeer, leuke ruimte!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Loft 88 bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Loft 88 geweest? Deel je ervaringen!