Beoordeeld op 28 juli 2020

Zeker aan te raden, toffe ligging. Niet vergeten parking bij te boeken. buiten kan het lawaaierig zijn maar daar hoor je op de kamer weinig of niets van.
Personeel is super vriendelijk behulpzaam.
Ontbijten in het hotel is niet mogelijk, maar als je bij hen boekt krijg je korting in sommige zaken en ze werken samen met hotel "rechtbank" waar het ontbijt zeer lekker en uitgebreid is. Dit ligt op amper vijf minuten wandelen.

Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Heel fijn verblijf gehad.
Goed geslapen in een heerlijk bed.
De kamer is van alle gemakken voorzien. En natuurlijk midden in bet centrum.
Alle winkels en barretjes liggen letterlijk om de hoek.
De kamer is hip en schoon.
Een echte aanrader!!!

Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Bij ons drie-daags bezoek aan Utrecht verbleven we twee nachten in het Mother Goose. Wat een prachtige boutique hotel met hele vriendelijke service. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een suite met mooie hangstoel waar we ook een persoonlijk ontvangst kaart vonden.
De kamer is ruim en schoon. De bedden slapen heerlijk.
We hadden een ontbijt zakje de eerste dag, maar daar zat enkel yoghurt en wat fruit in. Aangezien ik zelf echt geen yoghurt lust, het ontbijt voor de tweede dag afbesteld. We kregen keurig ons geld terug. Met tips waar we konden ontbijten in de buurt.
Het hotel ligt op een super locatie, midden in het centrum van Utrecht en je bent ter voet zo bij de hotspots van de stad.
Mother Goose is een prima hotel om vanaf een centrale plek de stad te ontdekken.

Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

+ zeer centrale ligging in hartje Utrecht, alles bijdehand, supervriendelijk onthaal en zeer hulpvaardig bij receptie. Leuke inrichting + nette kamer.

- wij hadden een kamer met communicerende deuren, konden de gesprekken van onze buren zonder problemen meevolgen, was jammer want verstoorde onze rust enigszins.
Kamer had helaas geen mooi uitzicht en had hier en daar wat gebruikssporen.

Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Super fijn hotel op een top locatie! Midden in het centrum! Aanrader! Wel iets aan de prijs en we misten de eetgelegenheid, ontbijt etc. maar heerlijke bedden, zalige douche! Inrichting helemaal super! Wij komen zeker nog eens terug.