Beoordeeld op 11 juni 2019

Het hotel ligt midden in het centrum waardoor alles op loopafstand was. De kamer was compact maar had alles wat je nodig hebt. Verbeterpunt voor ons was het ontbijt. Het was goed maar eenvoudig en beperkt in keuze.

Datum van verblijf: juni 2019
Receptie G, Front Office Manager van Mother Goose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2019

Wat een lieve review! Bedankt voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. We zijn super blij dat jullie de ligging van het hotel fijn vonden. Jammer dat het ontbijt een beetje tegen viel. Volgende keer kunnen we jullie adviseren over alle andere leuke ontbijt mogelijkheden.

Veel liefs,

Mother Goose

Beoordeeld op 6 juni 2019

Dit hotel is veel te duur voor wat het is. Het personeel is wel heel vriendelijk. Het poetsen mag wel wat grondiger.
Het ontbijt in nabij gelegen thee huis is niet spectaculair. Het is wel in het midden van de stad. Kom niet met je auto naar daar , want dat is niet simpel. Parking is ook niet goedkoop als gast van een hotel.

Beoordeeld op 4 juni 2019

We hebben een heerlijk weekend gehad onder moeder Gans haar vleugels!
Utrecht is een leuke stad.
Hotel ziet er super leuk uit!
Ontbijt is niet heel veelzijdig, maar prima.
Veel te doen en te beleven in Utrecht

Datum van verblijf: mei 2019
Receptie G, Front Office Manager van Mother Goose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Beste Rosan,

Wat een super lieve review om te lezen! Wij zijn erg blij dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad. We hopen jullie nog een keertje te zien!

Mother Goose

Beoordeeld op 3 juni 2019

Wij hadden ons verblijf als kadootje gekregen voor ons 10-jarig huwelijksfeest. Het was fantastisch. Het voelde alsof we er even helemaal uit waren. Zo hoort service en vriendelijkheid te zijn. De kamer, het bed en de heerlijke stortdouche was ook fantastisch. Dank jullie wel.

Datum van verblijf: mei 2019
Receptie G, Front Office Manager van Mother Goose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Hoi Ineke,

Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie het zo goed hebben gehad hier!
We hopen dat jullie wat van je ontspanning mee hebben kunnen nemen naar huis. :)
Kom vooral terug voor jullie 11-jarig huwelijksfeest!

Team Mother Goose

Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen midden in centrum. Onze zolderkamer was rustig met prachtig uitzicht op de dom. De inrichting is grijs/zwart en leuk voor een keer, maar niet voor lang. Prijs is pittig voor wat je krijgt, je betaalt voor ligging en binnenhuisarchitectuur. Aardige meiden bij de ontvangst. Ontbijt in café aan de overkant.

Datum van verblijf: mei 2019
MotherG26, Front Office Manager van Mother Goose Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2019

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Wat goed om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad.
Daarnaast zouden wij deze feedback met ons meenemen en alles er aan doen om het 100% top te krijgen.
Wij hebben 4 verschillende kleuren verdiepingen met elke kamer type anders, dus mochten jullie terug komen hebben wij nog genoeg variatie!

Hopelijk mogen wij jullie opnieuw verwelkomen onder onze vleugels.

Team Mother Goose