“lekker eten en leuke sfeer”
Beoordeling van deKleineBaron

deKleineBaron
Geclassificeerd als nr. 553 van 755 Restaurants in Utrecht
Keukens: Internationaal
21 augustus 2018 beoordeeld

Voor weinig geld, heerlijk eten een een leuke sfeer.
Snel en mooi gerechten afwisselend en veel keuze's

Datum van bezoek: augustus 2018

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden gaan lunchen, en dit restaurant leek ons wel wat. Om 10 voor twaalf liepen we binnen, maar er werd ons gezegd dat ze gesloten waren. We treuzelden een beetje, omdat we dachten dat ze misschien nog op het idee zouden komen, ons alvast binnen te laten wachten, eventueel met een drankje. Maar nee, blijkbaar zitten ze niet om klanten verlegen.

Datum van bezoek: april 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt leuke lokatie midden in de woonwijk Zuilen. Tafels met banken buiten gezellig aan de straat onder de bomen. Leuke en vlotte bediening, simpele maar lekkere kaart lekker glaasje wijn of bier van de tap. Top lokatie

Datum van bezoek: augustus 2018
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de website en naar aanleiding van telefonisch contact werd gegarandeerd dat we glutenvrij kunnen eten. Na een paar happen vind ik meerdere croutons in mijn eten. Dit aangegeven en de kok vond niet dat hij ook maar iets verkeerd had gedaan. Asociaal... hier heb ik dus de komende 3 dagen last van. Totaal geen aanrader dus!

Datum van bezoek: december 2017
1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in de wijk Zuilen. Je kunt er zowel buiten op het terras als binnen zitten en de gerechten op de kaart zijn van goede kwaliteit. De bediening is kundig en vriendelijk. Een aanwinst voor Zuilen, we zouden meer van dit soort restaurants moeten hebben in de buurt.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die deKleineBaron bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In deKleineBaron geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.