“Zeker leuk met Kids”

Het Spoorwegmuseum
Geclassificeerd als nr. 7 van 127 dingen om te doen in Utrecht
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

heerlijke dag met lekker eten en mooie treinen. Zeker het interactieve voor de kinderen maakt het een leuk bezoek.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met mijn collega’s in het spoorwegmuseum geweest in het kader van een project afsluiting. De rondleiding was prima, ik had toch wat meer stil willen staan bij sommige treinen, het was bij vlagen niet inspirerend. Dat gold niet voor het daaropvolgende diner, heerlijk verzorgd! Het eten smaakte prima, vooral de lamsstoofschotel viel in de smaak. Daarnaast met veel plezier en professioneel opgediend.
Ik ga hier zeker nog eens terugkomen.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De rijke geschiedenis van het spoor in NL is hier te zien, dit op allerlei verschillende manieren.
Zo zijn er natuurlijk allerlei echte treinen en spoorvoorzieningen, als seinwachtershuisjes, maar ook pretparkachtige dingen als een miniachtbaan en een theatervoorstelling.
Kan erg druk zijn, zoek een rustig moment als je graag de ruimte neemt om dingen te bekijken.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het spoorwegmuseum is een geweldig uitje voor twee peuters die gek zijn op Thomas, tijdens het Thomasweekend. Wel nieuwsgierig hoe het museum is, zonder zoveel kinderen.

Bekijk meer beoordelingen
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag eindelijk geweest. Na vele leuke en goede recensies gelezen te hebben was ik erg benieuwd.. maar wij banden het tegenvallen.. kan niet altijd leuk zijn dus alla.. maar wij vonden het aanbod erg klein. Het is geschikt voor gezinnen met kleine kinderen maar absoluut niet met tieners.. helaas...

Reizigers die Het Spoorwegmuseum bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Het Spoorwegmuseum geweest? Deel je ervaringen!