Beoordeeld op 22 februari 2019

Vanwege de bouwbeurs weer een nacht overnacht samen met 11 collega's. Kamers zijn prima, precies wat je nodig hebt. enige wat mist zou een restaurant zijn als je 's avonds wil eten. Bij aankomst kregen we een bittergarnituur aangeboden omdat we weer voor Starlodge hadden gekozen. ontbijt was staandaard maar prima.

Beoordeeld op 18 februari 2019

Zakelijk in dit hotel verbleven. Het hotel is erg schoon en praktisch. Wat je nodig hebt is er. Zeer goede wifi verbinding, prima ontbijt, schone praktisch ingerichte kamers zonder poespas. Het hotel heeft geen diner faciliteit maar beide buren zijn restaurants. Heerlijk gegeten bij Loft88 op 25 meter loopafstand.

Beoordeeld op 13 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel op prima locatie. Ontbijt was netjes verzorgt.
Jammer dat de schilders met thinner geur smorgens al bezig waren.

2 restaurants op loopafstand om te dineren. De ene Amerikaans de ander een Franse inslag.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 februari 2019

Goed gelegen hotel met goede parkeergelegenheid, bus stopt voor de deur. Prima uitvalsbasis om Utrecht te bezoeken.
Comfortabele basic kamer. 2 restaurant mogelijkheden naast het hotel. Lodge 88 is een aanrader.
Ontbijt ook basic en goed. Badgelegenheid was matig (lage druk en warm-koud).

Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Alles is nieuw en netjes. De bar in de lobby is zelfbediening met op te laden kamerpas. Helaas bij late terugkomst aan begin van de nacht niet meer toegankelijk, een tegenvaller want ons niet bekend. Het ontbijt buffet bevat alles wat je nodig hebt voor een normaal goed ontbijt.