Beoordeeld op 8 februari 2019

Goed gelegen hotel met goede parkeergelegenheid, bus stopt voor de deur. Prima uitvalsbasis om Utrecht te bezoeken.
Comfortabele basic kamer. 2 restaurant mogelijkheden naast het hotel. Lodge 88 is een aanrader.
Ontbijt ook basic en goed. Badgelegenheid was matig (lage druk en warm-koud).

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Alles is nieuw en netjes. De bar in de lobby is zelfbediening met op te laden kamerpas. Helaas bij late terugkomst aan begin van de nacht niet meer toegankelijk, een tegenvaller want ons niet bekend. Het ontbijt buffet bevat alles wat je nodig hebt voor een normaal goed ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel op een rustige plek gelegen in een park. Makkelijk te bereiken van af de snelweg en een prima busverbinding naar het centrum, iedere bus die langskomt gaat naar het centrum.
Betaald parkeren bij het hotel maar niet duur.
Kamers zijn prima, beetje gehorig maar zien er netjes en verzorgd uit.
Receptiepersoneel was vriendeljk.
Gratis ontbijt goed en ruim voldoende.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Behoorlijk zachte matrassen, wat wij niet gewoon zijn.
Spijtig dat er geen koelkastje en haardroger aanwezig waren op de kamer.
Op vrijdagavond een glaasje Glühwein, heerlijk, spijtig niet op zaterdag .
Misschien ook mogelijkheid van extra kussen aanbieden.
Ontbijt was HEERLIJK.
De zelfbedieningsbar, goed idee.
Tweede sleutel had ook handig geweest (had ik WSS gewoon achter kunnen vragen )
Nee, al bij al, aanradertje.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 14 december 2018

Een vriendelijke ontvangst door de dames bij de receptie. Een functionele kamer met een goed bed, prettige warme douche en genoeg mogelijkheden om kleding op te hangen.
Prima WIFI.
Geen koffie en thee voorzieningen op de kamer, echter beneden in het hotel is tegen betaling koffie te krijgen.
Ontbijt is goed voor op een dag waar ik zakelijk op pad moet. Genoeg keuze uit brood en broodjes. En ook fruit salade aanwezig .

Kamertip: Een uitstekend plek "onder de rook van Utrecht" om een nachtje lekker te slapen.
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken