Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel op een rustige plek gelegen in een park. Makkelijk te bereiken van af de snelweg en een prima busverbinding naar het centrum, iedere bus die langskomt gaat naar het centrum.
Betaald parkeren bij het hotel maar niet duur.
Kamers zijn prima, beetje gehorig maar zien er netjes en verzorgd uit.
Receptiepersoneel was vriendeljk.
Gratis ontbijt goed en ruim voldoende.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Behoorlijk zachte matrassen, wat wij niet gewoon zijn.
Spijtig dat er geen koelkastje en haardroger aanwezig waren op de kamer.
Op vrijdagavond een glaasje Glühwein, heerlijk, spijtig niet op zaterdag .
Misschien ook mogelijkheid van extra kussen aanbieden.
Ontbijt was HEERLIJK.
De zelfbedieningsbar, goed idee.
Tweede sleutel had ook handig geweest (had ik WSS gewoon achter kunnen vragen )
Nee, al bij al, aanradertje.

Beoordeeld op 14 december 2018

Een vriendelijke ontvangst door de dames bij de receptie. Een functionele kamer met een goed bed, prettige warme douche en genoeg mogelijkheden om kleding op te hangen.
Prima WIFI.
Geen koffie en thee voorzieningen op de kamer, echter beneden in het hotel is tegen betaling koffie te krijgen.
Ontbijt is goed voor op een dag waar ik zakelijk op pad moet. Genoeg keuze uit brood en broodjes. En ook fruit salade aanwezig .

Kamertip: Een uitstekend plek "onder de rook van Utrecht" om een nachtje lekker te slapen.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 december 2018 via mobiele applicatie

Eigenlijk een goede ligging om Utrecht te bezoeken. Je loopt in 20 minutes naar de dom. Ik moest naar Nieuwegein en dat is dan ook goed te doen.
Het hotel bied wat je nodig hebt op een bescheiden maar zeker voldoende wijze.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 november 2018

Het hotel is netjes en schoon. Behulpzaam personeel. Parkeren op eigen terrein voor 6,50e. Kamers zijn meer dan prima. Bed is een beetje hard. Muren en ramen niet geheel geluidsdicht. Geen restaurant in hotel aanwezig, wel 2 restaurants direct naast het hotel. Prima ontbijtbuffet.

Receptie 24 uur geopend. Er is geen bar, maar er zijn wel drankjes verkrijgbaar uit automaten (betaling met pin).

Kamertip: even kamers op 2e verdieping bieden zicht op manege. Leuk om te zien.
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken