“Leuke plek! ”

20:00
Geclassificeerd als nr. 138 van 858 Restaurants in Utrecht
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd
Beschrijving: Quignon Kitchen & Bar is gevestigd sinds 2002 aan de Oudegracht in het karakteristieke centrum van Utrecht. De sfeer van Quignon Kitchen & Bar kenmerkt zich door een stoere en hippe hedendaagse uitstraling. Deze ambiance, gecombineerd met elementen uit de moderne architectuur, is doorgevoerd in het interieur en creëert een unieke “laid back atmosphere” waar een brede doelgroep kan genieten van lunch, diner en/of een borrel.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een lekkere lunch vandaag. Leuke plek aan de gracht, je kijkt over het water en het winkelend publiek. Goede bediening.

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant voor een lunch of diner aan de Oudegracht midden in het centrum van Utrecht. Het is voor een brede doelgroep en op de lunch-/menukaart is er voor ieder wat wils. De salade ossenhaaspuntjes (met gebakken champignons, sesamzaadjes en pestodressing) is een heerlijk gerecht. De puntzak verse of zoete aardappel friet is ook erg lekker. De sfeer is goed en de bediening scoort een voldoende.

Datum van bezoek: september 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten goede snelle vriendelijke service. We zaten bij het raam waardoor we prima uitzicht hadden op het centrum
Prijs kwaliteit in verhouding.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 juni 2019 beoordeeld

Al sinds mijn studenten tijd een van mijn favo lunch plekken! Mooie plek in Utrecht, midden in het centrum aan de gracht. gezellige sfeer, aardige mensen en prima, niet al te fancy menu. Kwaliteit is al jaren prima, maar verwacht geen sterren diner

Datum van bezoek: december 2018
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en behulpzaam personeel tonijn sandwich club sandwich kip gegeten, prima in orde, mooi uitzicht op de gracht, je kan zowel binnen als buiten eten.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Quignon Kitchen & Bar bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Quignon Kitchen & Bar geweest? Deel je ervaringen!