“Gezellig bruin Kafe. Het Belgisch bieraanbod in al zijn glorie en rijkdom !!”
Beoordeling van Kafe Belgie

Kafe Belgie
Geclassificeerd als nr. 14 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Internationaal, Pub-restaurant, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd
4 maart 2019 beoordeeld

ROLSTOELGEBRUIKER. Het was wat 'mikken' om binnen te geraken.Meer als uitgebreid bieraanbod. Massa's bieren 'on tap'. Best redelijke prijzen (maar toch vrij duur voor een Belg !!) Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. No nonssens kafe. Een dikke aanrader !

Datum van bezoek: maart 2019

5 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bier is volop te krijgen maar helaas geen keuken meer. Dat maakt Kafe België niet meer dan een cafe met vele bieren. Sfeer is goed met een leuk meisje in de bediening. Niks bijzonders dus. Jammer, want ik ging juist voor de combinatie hierheen. Ga vast nog eens terug als er weer een keuken is. Op de terugweg noodgedwongen een mcChicken gegeten bij de drive-in van McDonalds. En daar heb ik spijt van zeg... vreselijk.

Datum van bezoek: februari 2019
12 januari 2019 beoordeeld

Er is een ruime keuze aan bieren. De bediening is zeer accuraat en snel. Helaas worden de beste plekken aan de toog, en de zitgelegenheid buiten ingenomen door luidruchtige stamgasten. Wanneer deze jou niet aanstaan wordt je weggekeken, of in het ergste geval wordt er een belediging naar jouw hoofd geslingerd. Jammer.

Datum van bezoek: januari 2019
7 januari 2019 beoordeeld

Kafé België is sinds jaar en dag een ontmoetingsplek voor iedereen, van alternatievelingen en studenten. Je kan het naast de vele bieren ook goed en betaalbaar eten. De frieten zijn heerlijk en daarnaast keuze uit een overzichtelijk aantal vlees-, vis-, en vegagerechten.

Datum van bezoek: februari 2018
4 oktober 2018 beoordeeld

Dacht daar even wat te ,drinken aan de bar,zittend op een kruk,bestelde ik een biertje.
Ik moest direct betalen,wat ik al raar vond,gebeurt nergens.
De norse en chagarijnege barman,zei je bent geen vaste klant,daarom.Ik loop toch niet weg zei,hij antwoordde ,je weet maar nooit.
Nooit meer naar Kafe België,wat een waardeloze zaak.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Kafe Belgie bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Kafe Belgie geweest? Deel je ervaringen!