“Iriritante stamgasten”

Keukens: Internationaal, Pub-restaurant, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd
12 januari 2019 beoordeeld

Er is een ruime keuze aan bieren. De bediening is zeer accuraat en snel. Helaas worden de beste plekken aan de toog, en de zitgelegenheid buiten ingenomen door luidruchtige stamgasten. Wanneer deze jou niet aanstaan wordt je weggekeken, of in het ergste geval wordt er een belediging naar jouw hoofd geslingerd. Jammer.

Datum van bezoek: januari 2019

7 januari 2019 beoordeeld

Kafé België is sinds jaar en dag een ontmoetingsplek voor iedereen, van alternatievelingen en studenten. Je kan het naast de vele bieren ook goed en betaalbaar eten. De frieten zijn heerlijk en daarnaast keuze uit een overzichtelijk aantal vlees-, vis-, en vegagerechten.

Datum van bezoek: februari 2018
4 oktober 2018 beoordeeld

Dacht daar even wat te ,drinken aan de bar,zittend op een kruk,bestelde ik een biertje.
Ik moest direct betalen,wat ik al raar vond,gebeurt nergens.
De norse en chagarijnege barman,zei je bent geen vaste klant,daarom.Ik loop toch niet weg zei,hij antwoordde ,je weet maar nooit.
Nooit meer naar Kafe België,wat een waardeloze zaak.

Datum van bezoek: oktober 2018
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de ware bierliefhebber een paradijs als je kijkt naar de hoeveelheid biersoorten die aangeboden worden. Bij voorkeur geen last van rokers hebben, die hangen allemaal voor de voordeur. Als je daar eenmaal voorbij bent, prima tent.

Datum van bezoek: augustus 2018
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Cafe met zeker veel bieren. Maar daarmee is het ook gezegd. De wc is niet heel schoon en de inrichting is ook niet geweldig. Om verschillende bieren te proberen een aanrader maar voor meer zeker niet

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Kafe Belgie bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Kafe Belgie geweest? Deel je ervaringen!