“Veel keuze!”

Keukens: Internationaal, Pub-restaurant, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de ware bierliefhebber een paradijs als je kijkt naar de hoeveelheid biersoorten die aangeboden worden. Bij voorkeur geen last van rokers hebben, die hangen allemaal voor de voordeur. Als je daar eenmaal voorbij bent, prima tent.

Datum van bezoek: augustus 2018

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Cafe met zeker veel bieren. Maar daarmee is het ook gezegd. De wc is niet heel schoon en de inrichting is ook niet geweldig. Om verschillende bieren te proberen een aanrader maar voor meer zeker niet

Datum van bezoek: juli 2018
18 juni 2018 beoordeeld

Bruin kafe aan de gracht. Buiten kun je zitten op een bankje. Binnen echt als vroeger. Heel veel keuze van de tap en nog veeel meer op de fles. Veel alternatieve gasten. Wij hadden een barkeeper die het streepje op het glas belangrijker vond dan een net biertje te tappen. "Je krijgt waarvoor je betaald". Heel jammer.

Datum van bezoek: juni 2018
4 mei 2018 beoordeeld

Omdat we op zoek gingen naar een toilet kwamen we hier toevallig terecht. Wat een leuk biercafe in Utrecht. Heel veel keuze in bieren en lekker simpel eten!

Datum van bezoek: maart 2018
24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit café bestaat al langer dan België zelf. Iedere Utrechter is er een beetje opgegroeid. Vele topbieren. Goeie sfeer. Niet zo groot.

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Kafe Belgie bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Kafe Belgie geweest? Deel je ervaringen!