Marijke N

Als er ooit echt brand uitbreekt hoop ik dat jullie beter met jullie gasten omgaan. Vooral midden in de nacht.

Beoordeling van NH Centre Utrecht
2,0 van 5 bollen13 apr 2024 beoordeeld
Fijn bed, schone kamer, maar helaas tegen 3 uur snachts gewekt door brandalarm. ( 12 op 13 april 2024.) We moesten allemaal naar buiten. Geen informatie, tot dat we na ong. een kwartier te horen kregen dat we aan de andere kant van de weg moesten gaan staan ivm. brandweer. Nou uur buiten gestaan met veel gasten, maar geen brandweer of iets wat er op leek. Toen er enkele gasten verhaal gingen halen, mochten we ineens weer allemaal naar binnen. Zonder uitleg, wat er was gebeurd, gewoon net alsof er niets was. Het heeft impact zo een ervaring. En mijn grote hoop is dat als er echt een keertje brand uitbreekt, dat er beter met de gasten om gegaan word. Was schandalig. Geen informatie, iedereen stond buiten maar te kijken, en niemand wist niets. Zo ga je niet met gasten om.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste 79marijken,

Allereerst bedankt dat u de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. De feedback en ervaringen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons omdat we het zien als een middel om onze services elke dag te verbeteren.

We betreuren het oprecht om uw ervaring met het brandalarm te vernemen.
Daarvoor willen wij graag onze excusses aanbieden.
We streven altijd naar de beste ervaring voor onze gasten en we hopen de verwachtingen te overtreffen.
Helaas heeft we u niet deze ervaring beleeft.

Toch wil ik u vragen of u contact met ons op kan nemen om te kijken naar een gepaste oplossing.
U kunt contact op nemen met onder staand mail adres.
y.schnabel@nh-hotels.con

We begrijpen dat de ervaring die u in ons hotel heeft gehad niet meer kan veranderen. We hopen dat u ons binnenkort een tweede kans geeft om u weer te verwelkomen in Utrecht.

Cluster Housekeeping & Quality Manager
2.8 km van NH Centre Utrecht
6.5 km van NH Centre Utrecht
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 4 maart 2024 via mobiele applicatie

De lokatie was perfect, je loopt zo het centrum in en restaurant, café, bar, supermarkt en openbaar vervoer allemaal erg dichtbij.
Parkeren kan ook op een terrein 5 minuten lopen vanaf het hotel.
Dit was echter wel prijzig.

Het hotel zelf was echt niet veel. Erg warm op de kamer. Airconditioning die niet functioneerde. Koffiezetapparaat die niet werkte. Mensen bij de receptie die niet meer kunnen dan in- en uitchecken. Klachten dus ook niet kunnen oplossen ( hier kunnen ze zelf natuurlijk niks aan doen... )
Het bed sliep erg lekker.
De badkamer heel klein maar functioneel.

Dit lijkt allemaal dus niet zo erg.
Klopt maar wel als je ongeveer 180 euro betaald voor een overnachting zonder ontbijt, en daarbij dus voor de parkeerplaats ook nog de hoofdprijs betaald, vond ik dat echt niet dit hotel waard.

Het ging om het geheel. We hebben maanden geleden geboekt. Hebben ons smorgens om 11.30 gemeld bij het hotel. Krijgen we bij inchecken om 1600 uur te horen dat we kamers hebben op verschillende verdiepingen. Dat is niet gastvrij! Voor ons zeker niet nogmaals dit hotel, heel spijtig want de lokatie is wel echt goed.

Kamertip: Ben voorbereid op scheve verhouding prijs- kwaliteit.
Datum van verblijf: maart 2024
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2024

Beste Jet,
Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaringen over NH Utrecht Centre op deze website te schrijven. De feedback en indrukken van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons, omdat we het zien als middel om momenten te verbeteren en te leren.
Het is mij opgevallen dat uw ervaring over het algemeen, met name betreffend de kamer zelf als negatief heeft ervaren. Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor het ongemak. Maar zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te contacteren over wat er precies fout is gegaan? Zo kunnen we een manier vinden om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt. Dit kan via het emailadres van mijn collega en tevens duty manager, y.schnabel@nh-hotels.com
We hopen dat u ons de kans geeft om uw vertrouwen terug te winnen, we bieden u graag het beste waar onze gasten elke dag van genieten.
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 5 februari 2024

Zelf aan de voorkant is het stil, maar wel met het raam dicht.
Kamer heel schoon en alles goed verzorgd.
Ik checkte 's avonds later in, nadat ik mijn tas 's morgens al had afgegeven. Allemaal goed geregeld en heel plezierig geholpen.
Enige nadeel is dat het hotel geen ontbijt serveert.

Datum van verblijf: januari 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Guest Services / Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2024

Beste Dorothea,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht te delen!
Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling.
We begrijpen uw punt over het ontbijt, helaas hebben we daar geen plek voor bij ons in het hotel.
We hopen dat we u binnenkort weer kunnen verwelkomen in NH Utrecht.
Met vriendelijke groeten,
Quest relation manager

Beoordeeld op 8 oktober 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden een musical arrangement geboekt en heel lang op kamer gewacht omdat kamer onvindbaar was in systeem. Werd gecomponeerd door gratis ontbijt. Ontbijt was top mede door Samie! Super gastvrij en bracht ons een heerlijk vers gebakken ei. Alles tot het laatste moment aangevuld en vers. Wat een leuke en aardige man. Gezellig mee gepraat. Wat een top gastheer en leuke man! Hij is een aanwinst voor het hotel. Jullie mogen trots op hem zijn. Zeer goed begin van de dag.

Datum van verblijf: oktober 2023
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2023

Dear Yvonne,
Thank you for share your experience in our hotel with us. We are glad that your enjoyed your stay and the breakfast we could offer. We are looking forward to receive you back soon.
Kind regards, team NH Centre Utrecht,

Beoordeeld op 12 september 2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig net hotel, leuke kamers. Alles was netjes verzorgd. Gebruik kunnen maken van de eigen parkeerplaats. Mooi centraal gelegen, alles op loopafstand. Een aanrader voor iedereen!!

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2023

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Centre Utrecht op deze website te beoordelen. Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!

NH Centre Utrecht

Beoordeeld op 2 september 2023

Kamer was groot en schoon, bedden lagen heerlijk. Persoonlijk vond ik de prijs hoog, ook omdat er geen ontbijt mogelijk is. Voor mij een nadeel dat personeel enkel engels sprak. Locatie was wel prettig met een bushalte voor de deur.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2023

Beste Gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Wij zijn blij dat u heeft genoten van de hotelsfeer. En onze excuses voor het ongemak met betrekking tot het taalgebruik. Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat er altijd personeel beschikbaar is om te helpen met de Nederlandse taal.
Met vriendelijke groeten,
Team NH Centrum Utrecht