dorothea2024

Heerlijk geslapen

Beoordeling van NH Centre Utrecht
4,0 van 5 bollen5 feb 2024 beoordeeld
Zelf aan de voorkant is het stil, maar wel met het raam dicht.
Kamer heel schoon en alles goed verzorgd.
Ik checkte 's avonds later in, nadat ik mijn tas 's morgens al had afgegeven. Allemaal goed geregeld en heel plezierig geholpen.
Enige nadeel is dat het hotel geen ontbijt serveert.
Datum van verblijf: januari 2024
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Roseanne Spaanstra, Guest Services / Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 feb 2024
Beste Dorothea,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Utrecht te delen!
Om zo'n hoge beoordeling te krijgen is echt geweldig. Het hele team streeft ernaar om de best mogelijke ervaring te bieden en ik ben blij om te zien dat dit tot uiting komt in uw beoordeling.
We begrijpen uw punt over het ontbijt, helaas hebben we daar geen plek voor bij ons in het hotel.
We hopen dat we u binnenkort weer kunnen verwelkomen in NH Utrecht.
Roseanne Spaanstra
Bar/lounge
2.8 km van NH Centre Utrecht
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 8 oktober 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden een musical arrangement geboekt en heel lang op kamer gewacht omdat kamer onvindbaar was in systeem. Werd gecomponeerd door gratis ontbijt. Ontbijt was top mede door Samie! Super gastvrij en bracht ons een heerlijk vers gebakken ei. Alles tot het laatste moment aangevuld en vers. Wat een leuke en aardige man. Gezellig mee gepraat. Wat een top gastheer en leuke man! Hij is een aanwinst voor het hotel. Jullie mogen trots op hem zijn. Zeer goed begin van de dag.

Datum van verblijf: oktober 2023
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2023

Dear Yvonne,
Thank you for share your experience in our hotel with us. We are glad that your enjoyed your stay and the breakfast we could offer. We are looking forward to receive you back soon.
Kind regards, team NH Centre Utrecht,

Beoordeeld op 12 september 2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig net hotel, leuke kamers. Alles was netjes verzorgd. Gebruik kunnen maken van de eigen parkeerplaats. Mooi centraal gelegen, alles op loopafstand. Een aanrader voor iedereen!!

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2023

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Centre Utrecht op deze website te beoordelen. Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!

NH Centre Utrecht

Beoordeeld op 2 september 2023

Kamer was groot en schoon, bedden lagen heerlijk. Persoonlijk vond ik de prijs hoog, ook omdat er geen ontbijt mogelijk is. Voor mij een nadeel dat personeel enkel engels sprak. Locatie was wel prettig met een bushalte voor de deur.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2023

Beste Gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Wij zijn blij dat u heeft genoten van de hotelsfeer. En onze excuses voor het ongemak met betrekking tot het taalgebruik. Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat er altijd personeel beschikbaar is om te helpen met de Nederlandse taal.
Team NH Centrum Utrecht

Beoordeeld op 4 augustus 2023

Geen ontbijt of restaurant, maar voor een stedentrip met restaurants, cafés, winkels en cultuur op loopafstand is dit hotel een ideale plek. Met een restaurant en café onder het hotel kan hierdoor wat gehorig zijn maar daar krijg je oordopjes voor. En een heerlijk werkelijk kingsize bed.

Datum van verblijf: augustus 2023

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u genoten heeft van uw uitstapje tussen de verschillende recreatiemogelijkheden in het centrum van Utrecht. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Team NH Centrum Utrecht

Beoordeeld op 31 juli 2023

In mei op verzoek prijsopgave ontvangen voor 8 standaardkamers incl. ontbijt en op basis daarvan gereserveerd. Geen info ontvangen dat hotel geen ontbijtfaciliteiten heeft. Kwam daar enkele dagen tevoren toevallig achter. Fout werd door hotel erkend, maar een oplossing werd niet geboden.
Uit de factuur blijkt dat er wel degelijk een prijs incl. ontbijt is gerekend. Het hotel is gevraagd om voor het verschil een creditfactuur te sturen.

Bij aanvraag nadrukkelijk gevraagd om een factuur. Bleek enkele uren voordat de gasten arriveerden niet te kunnen. Sterker nog: er bleek zelfs bij inchecken al te moeten worden afgerekend. Een collega heeft het totaalbedrag noodgedwongen voorgeschoten. Gevraagd om een uitdraai van de rekening, bleek ook dat weer te moeilijk. Daar heb ik later ook weer achteraan moeten bellen.

In de dagen voorafgaand aan deze reservering heb ik diverse keren gebeld en daarvan een aantal keren na minimaal 20 minuten wachttijd weer opgehangen. De paar keer dat het lukte om iemand aan de lijn te krijgen, was dat met medewerkers die bepaald geen professionele, dienstverlenende en klantvriendelijke indruk maakten. Eén ervan bood zelfs aan om de reservering alsnog te wijzigen in 'met ontbijt', wat dus helemaal niet kan. Hij wees me er wel op dat daar extra kosten aan waren verbonden, maar kon niet zeggen hoeveel die dan zouden bedragen. Een ander was niet blij omdat hij naar eigen zeggen 'de pineut' was omdat hij de door het hotel gemaakte fouten moest oplossen.

Al met al een zeer slechte ervaring. Hotel erkent diverse malen, zowel per mail als telefonisch, dat er fouten zijn gemaakt, maar oplossingen worden niet geboden. Daarnaast is de telefonische bereikbaarheid ronduit slecht en laat de deskundigheid van de gesproken medewerkers veel te wensen over. Kortom, als organisatie zullen wij geen reserveringen meer plaatsen bij NH Hotels (en ik persoonlijk ook niet).

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2023

Beste gast,

Het spijt ons dat u verblijf in ons hotel niet was wat u voor ogen had gezien.
Wij bieden onze excuses aan voor de slechte service en zullen de rest van het team erop aanspreken.
Wij hopen u nog eens terug te zien om onze fouten goed te maken.

Receptie-NH Centre