Leon211166

Alles toppie!!

Beoordeling van NH Centre Utrecht
5,0 van 5 bollen12 sep 2023 beoordeeld
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig net hotel, leuke kamers. Alles was netjes verzorgd. Gebruik kunnen maken van de eigen parkeerplaats. Mooi centraal gelegen, alles op loopafstand. Een aanrader voor iedereen!!
Datum van verblijf: september 2023
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 29 sep 2023
Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om NH Centre Utrecht op deze website te beoordelen. Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst echt weer te mogen verwelkomen!

NH Centre Utrecht
  • ZenHotels.com
6.5 km van NH Centre Utrecht
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 2 september 2023

Kamer was groot en schoon, bedden lagen heerlijk. Persoonlijk vond ik de prijs hoog, ook omdat er geen ontbijt mogelijk is. Voor mij een nadeel dat personeel enkel engels sprak. Locatie was wel prettig met een bushalte voor de deur.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2023

Beste Gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Wij zijn blij dat u heeft genoten van de hotelsfeer. En onze excuses voor het ongemak met betrekking tot het taalgebruik. Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat er altijd personeel beschikbaar is om te helpen met de Nederlandse taal.
Met vriendelijke groeten,
Team NH Centrum Utrecht

Beoordeeld op 4 augustus 2023

Geen ontbijt of restaurant, maar voor een stedentrip met restaurants, cafés, winkels en cultuur op loopafstand is dit hotel een ideale plek. Met een restaurant en café onder het hotel kan hierdoor wat gehorig zijn maar daar krijg je oordopjes voor. En een heerlijk werkelijk kingsize bed.

Datum van verblijf: augustus 2023

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u genoten heeft van uw uitstapje tussen de verschillende recreatiemogelijkheden in het centrum van Utrecht. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Team NH Centrum Utrecht

Beoordeeld op 31 juli 2023

In mei op verzoek prijsopgave ontvangen voor 8 standaardkamers incl. ontbijt en op basis daarvan gereserveerd. Geen info ontvangen dat hotel geen ontbijtfaciliteiten heeft. Kwam daar enkele dagen tevoren toevallig achter. Fout werd door hotel erkend, maar een oplossing werd niet geboden.
Uit de factuur blijkt dat er wel degelijk een prijs incl. ontbijt is gerekend. Het hotel is gevraagd om voor het verschil een creditfactuur te sturen.

Bij aanvraag nadrukkelijk gevraagd om een factuur. Bleek enkele uren voordat de gasten arriveerden niet te kunnen. Sterker nog: er bleek zelfs bij inchecken al te moeten worden afgerekend. Een collega heeft het totaalbedrag noodgedwongen voorgeschoten. Gevraagd om een uitdraai van de rekening, bleek ook dat weer te moeilijk. Daar heb ik later ook weer achteraan moeten bellen.

In de dagen voorafgaand aan deze reservering heb ik diverse keren gebeld en daarvan een aantal keren na minimaal 20 minuten wachttijd weer opgehangen. De paar keer dat het lukte om iemand aan de lijn te krijgen, was dat met medewerkers die bepaald geen professionele, dienstverlenende en klantvriendelijke indruk maakten. Eén ervan bood zelfs aan om de reservering alsnog te wijzigen in 'met ontbijt', wat dus helemaal niet kan. Hij wees me er wel op dat daar extra kosten aan waren verbonden, maar kon niet zeggen hoeveel die dan zouden bedragen. Een ander was niet blij omdat hij naar eigen zeggen 'de pineut' was omdat hij de door het hotel gemaakte fouten moest oplossen.

Al met al een zeer slechte ervaring. Hotel erkent diverse malen, zowel per mail als telefonisch, dat er fouten zijn gemaakt, maar oplossingen worden niet geboden. Daarnaast is de telefonische bereikbaarheid ronduit slecht en laat de deskundigheid van de gesproken medewerkers veel te wensen over. Kortom, als organisatie zullen wij geen reserveringen meer plaatsen bij NH Hotels (en ik persoonlijk ook niet).

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2023

Beste gast,

Het spijt ons dat u verblijf in ons hotel niet was wat u voor ogen had gezien.
Wij bieden onze excuses aan voor de slechte service en zullen de rest van het team erop aanspreken.
Wij hopen u nog eens terug te zien om onze fouten goed te maken.

Receptie-NH Centre

Beoordeeld op 17 april 2023

Centraal gelegen in hartje Utrecht. Echter kleine kamers. Lawaaiig aan de voorzijde. Het hotel bood geen ontbijt helaas. Prijzig voor wat je krijgt. Kleine badkamer, losse bedden. Kamers behoorlijk gedateerd.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2023

Beste Bakkertjeb2023,

Als allereerst, wil ik mijn dankbaarheid uitdrukken voor het nemen van de tijd om uw verblijf bij NH Centre Utrecht te beoordelen.

Mocht u in de nabije toekomst nog een keer bij ons verblijven, aarzel dan niet en geef uw wensen door via: nhcentreutrecht@nh-hotels.com.

Namens het hele team verwelkomen we u graag in de toekomst als u overweegt ons nog een kans te geven.

Beoordeeld op 2 april 2023

Fijn verblijf gehad dicht bij het centrum. Had wel met ontbijt geboekt maar dat was er op dat moment niet. Ik begon te twijfelen of ik het ontbijt was vergeten dan maar we kregen later een kaart bij onze sleutel daarop stond: Geniet van uw ontbijt! En daaronder Tijdelijk gesloten …. Ik heb het er maar bij gelaten maar apart is het wel

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2023

Beste mevrouw Schilperoort,

Bedankt voor uw verblijf en uw review. Ik heb uw reservering erbij gezocht omdat je in ons hotel niet met ontbijt kunt boeken omdat we dit dus niet hebben, en er is volgens ons systeem ook zonder ontbijt geboekt. Ik heb u de bevestiging nogmaals gestuurd, hier staat dit ook op. Het klopt inderdaad dat er op het briefje bij de sleutel staat 'Geniet van uw ontbijt' en daaronder tijdelijk gesloten; dit was het beste dat ze de layout van dit briefje aan konden passen omdat ons hotel waarschijnlijk een van de weinige hotels zijn zonder eigen restaurant. We hopen dat dit uw verblijf niet minder fijn heeft gemaakt, en dat we u nogmaals mogen verwelkomen.

Roseanne Spaanstra