Voenoe

Zeer slechte ervaring. Fout op fout bij reservering; geen oplossingen geboden. Slechte telefonische bereikbaarheid.

Beoordeling van NH Centre Utrecht
1,0 van 5 bollen31 jul 2023 beoordeeld
In mei op verzoek prijsopgave ontvangen voor 8 standaardkamers incl. ontbijt en op basis daarvan gereserveerd. Geen info ontvangen dat hotel geen ontbijtfaciliteiten heeft. Kwam daar enkele dagen tevoren toevallig achter. Fout werd door hotel erkend, maar een oplossing werd niet geboden.
Uit de factuur blijkt dat er wel degelijk een prijs incl. ontbijt is gerekend. Het hotel is gevraagd om voor het verschil een creditfactuur te sturen.

Bij aanvraag nadrukkelijk gevraagd om een factuur. Bleek enkele uren voordat de gasten arriveerden niet te kunnen. Sterker nog: er bleek zelfs bij inchecken al te moeten worden afgerekend. Een collega heeft het totaalbedrag noodgedwongen voorgeschoten. Gevraagd om een uitdraai van de rekening, bleek ook dat weer te moeilijk. Daar heb ik later ook weer achteraan moeten bellen.

In de dagen voorafgaand aan deze reservering heb ik diverse keren gebeld en daarvan een aantal keren na minimaal 20 minuten wachttijd weer opgehangen. De paar keer dat het lukte om iemand aan de lijn te krijgen, was dat met medewerkers die bepaald geen professionele, dienstverlenende en klantvriendelijke indruk maakten. Eén ervan bood zelfs aan om de reservering alsnog te wijzigen in 'met ontbijt', wat dus helemaal niet kan. Hij wees me er wel op dat daar extra kosten aan waren verbonden, maar kon niet zeggen hoeveel die dan zouden bedragen. Een ander was niet blij omdat hij naar eigen zeggen 'de pineut' was omdat hij de door het hotel gemaakte fouten moest oplossen.

Al met al een zeer slechte ervaring. Hotel erkent diverse malen, zowel per mail als telefonisch, dat er fouten zijn gemaakt, maar oplossingen worden niet geboden. Daarnaast is de telefonische bereikbaarheid ronduit slecht en laat de deskundigheid van de gesproken medewerkers veel te wensen over. Kortom, als organisatie zullen wij geen reserveringen meer plaatsen bij NH Hotels (en ik persoonlijk ook niet).
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht voor zaken
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 okt 2023
Beste gast,

Het spijt ons dat u verblijf in ons hotel niet was wat u voor ogen had gezien.
Wij bieden onze excuses aan voor de slechte service en zullen de rest van het team erop aanspreken.
Wij hopen u nog eens terug te zien om onze fouten goed te maken.

Receptie-NH Centre
2.8 km van NH Centre Utrecht
6.5 km van NH Centre Utrecht
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 17 april 2023

Centraal gelegen in hartje Utrecht. Echter kleine kamers. Lawaaiig aan de voorzijde. Het hotel bood geen ontbijt helaas. Prijzig voor wat je krijgt. Kleine badkamer, losse bedden. Kamers behoorlijk gedateerd.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2023

Beste Bakkertjeb2023,

Als allereerst, wil ik mijn dankbaarheid uitdrukken voor het nemen van de tijd om uw verblijf bij NH Centre Utrecht te beoordelen.

Mocht u in de nabije toekomst nog een keer bij ons verblijven, aarzel dan niet en geef uw wensen door via: nhcentreutrecht@nh-hotels.com.

Namens het hele team verwelkomen we u graag in de toekomst als u overweegt ons nog een kans te geven.

Beoordeeld op 2 april 2023

Fijn verblijf gehad dicht bij het centrum. Had wel met ontbijt geboekt maar dat was er op dat moment niet. Ik begon te twijfelen of ik het ontbijt was vergeten dan maar we kregen later een kaart bij onze sleutel daarop stond: Geniet van uw ontbijt! En daaronder Tijdelijk gesloten …. Ik heb het er maar bij gelaten maar apart is het wel

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2023

Beste mevrouw Schilperoort,

Bedankt voor uw verblijf en uw review. Ik heb uw reservering erbij gezocht omdat je in ons hotel niet met ontbijt kunt boeken omdat we dit dus niet hebben, en er is volgens ons systeem ook zonder ontbijt geboekt. Ik heb u de bevestiging nogmaals gestuurd, hier staat dit ook op. Het klopt inderdaad dat er op het briefje bij de sleutel staat 'Geniet van uw ontbijt' en daaronder tijdelijk gesloten; dit was het beste dat ze de layout van dit briefje aan konden passen omdat ons hotel waarschijnlijk een van de weinige hotels zijn zonder eigen restaurant. We hopen dat dit uw verblijf niet minder fijn heeft gemaakt, en dat we u nogmaals mogen verwelkomen.

Roseanne Spaanstra

Beoordeeld op 28 februari 2023

Simpel hotel en helaas geen ontbijt (maar dat kan prima bij Anne & Max op 5 minuten lopen), maar de locatie is helemaal leuk. wij hadden een gratis upgrade naar een junior suite kamer 306 en die was dikke prima

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2023

Beste meneer Batteljee,

Hartelijk dank voor uw verblijf en fijne review! We stellen dit zeer op prijs en hopen u mogmaals in het hotel te mogen verwelkomen!

Roseanne Spaanstra

Beoordeeld op 8 februari 2023

Prima parking, wifi is erg slecht, vriendelijk personeel, veel rumoer vanuit omgeving maar ja je zit wel midden in Utrecht. Vending machine in de hal is een uitkomst. Nespresso op de kamer plus Badkamer wat aan de krappe kant.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2023

Beste Jan Christiaan d,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Het doet ons goed om te horen dat onze parkeerplaats, de vending machine en het nespresso apparaat u goed zijn bevallen. Wellicht voor de volgende keer ;)

Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 3 januari 2023

Zeer mooi hotel goed gelegen, een groot minpunt is dat er nergens in de omgeving gelegenheid is tot
(lang) parkeren, wij waren geparkeerd op ongeveer 600 meter van het hotel af bij nogal felle regen..

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2023

Beste Willydufossez,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Het doet ons goed om te horen dat de ligging van het hotel u goed is bevallen. Wij hebben ook een eigen parkeerplaats wat dichterbij is gelegen! Wellicht voor de volgende keer ;)