bakkertjeb2023
Vortum-Mullem, Nederland

Centraal gelegen. Maar karige faciliteiten

Beoordeling van NH Centre Utrecht
3,0 van 5 bollen17 apr 2023 beoordeeld
Centraal gelegen in hartje Utrecht. Echter kleine kamers. Lawaaiig aan de voorzijde. Het hotel bood geen ontbijt helaas. Prijzig voor wat je krijgt. Kleine badkamer, losse bedden. Kamers behoorlijk gedateerd.
Datum van verblijf: april 2023
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
2,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 apr 2023
Beste Bakkertjeb2023,

Als allereerst, wil ik mijn dankbaarheid uitdrukken voor het nemen van de tijd om uw verblijf bij NH Centre Utrecht te beoordelen.

Mocht u in de nabije toekomst nog een keer bij ons verblijven, aarzel dan niet en geef uw wensen door via: nhcentreutrecht@nh-hotels.com.

Namens het hele team verwelkomen we u graag in de toekomst als u overweegt ons nog een kans te geven.

0.3 km van NH Centre Utrecht
  • ZenHotels.com
6.5 km van NH Centre Utrecht
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 2 april 2023

Fijn verblijf gehad dicht bij het centrum. Had wel met ontbijt geboekt maar dat was er op dat moment niet. Ik begon te twijfelen of ik het ontbijt was vergeten dan maar we kregen later een kaart bij onze sleutel daarop stond: Geniet van uw ontbijt! En daaronder Tijdelijk gesloten …. Ik heb het er maar bij gelaten maar apart is het wel

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2023

Beste mevrouw Schilperoort,

Bedankt voor uw verblijf en uw review. Ik heb uw reservering erbij gezocht omdat je in ons hotel niet met ontbijt kunt boeken omdat we dit dus niet hebben, en er is volgens ons systeem ook zonder ontbijt geboekt. Ik heb u de bevestiging nogmaals gestuurd, hier staat dit ook op. Het klopt inderdaad dat er op het briefje bij de sleutel staat 'Geniet van uw ontbijt' en daaronder tijdelijk gesloten; dit was het beste dat ze de layout van dit briefje aan konden passen omdat ons hotel waarschijnlijk een van de weinige hotels zijn zonder eigen restaurant. We hopen dat dit uw verblijf niet minder fijn heeft gemaakt, en dat we u nogmaals mogen verwelkomen.

Roseanne Spaanstra

Beoordeeld op 28 februari 2023

Simpel hotel en helaas geen ontbijt (maar dat kan prima bij Anne & Max op 5 minuten lopen), maar de locatie is helemaal leuk. wij hadden een gratis upgrade naar een junior suite kamer 306 en die was dikke prima

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2023

Beste meneer Batteljee,

Hartelijk dank voor uw verblijf en fijne review! We stellen dit zeer op prijs en hopen u mogmaals in het hotel te mogen verwelkomen!

Roseanne Spaanstra

Beoordeeld op 8 februari 2023

Prima parking, wifi is erg slecht, vriendelijk personeel, veel rumoer vanuit omgeving maar ja je zit wel midden in Utrecht. Vending machine in de hal is een uitkomst. Nespresso op de kamer plus Badkamer wat aan de krappe kant.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2023

Beste Jan Christiaan d,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Het doet ons goed om te horen dat onze parkeerplaats, de vending machine en het nespresso apparaat u goed zijn bevallen. Wellicht voor de volgende keer ;)

Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 3 januari 2023

Zeer mooi hotel goed gelegen, een groot minpunt is dat er nergens in de omgeving gelegenheid is tot
(lang) parkeren, wij waren geparkeerd op ongeveer 600 meter van het hotel af bij nogal felle regen..

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2023

Beste Willydufossez,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Het doet ons goed om te horen dat de ligging van het hotel u goed is bevallen. Wij hebben ook een eigen parkeerplaats wat dichterbij is gelegen! Wellicht voor de volgende keer ;)

Beoordeeld op 1 december 2022

Dit hotel heeft een fijne centrale locatie waardoor je makkelijk overal in de stad kunt komen. Ook stopt er een bus praktisch voor de deur. Er is officieel geen ontbijt maar elke ochtend staan er wat zoetigheden bij de koffieautomaat die je mag pakken. Verder hebben we gebruik kunnen maken van de latere checkout (15u) op de laatste dag waardoor we ontspannen een extra dagdeel van Utrecht konden genieten.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2022

Beste Ruben594,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review over ons te schrijven.

Het doet is goed om te horen dat de locatie, de zoetigheden en de late check out u goed deden.
Wij hopen dan ook u in de toekomst weer te mogen ontvangen bij NH Centre Utrecht.