hpjschilperoort

Wel betaald voor ontbijt maar niet gezien

Beoordeling van NH Centre Utrecht
3,0 van 5 bollen2 apr 2023 beoordeeld
Fijn verblijf gehad dicht bij het centrum. Had wel met ontbijt geboekt maar dat was er op dat moment niet. Ik begon te twijfelen of ik het ontbijt was vergeten dan maar we kregen later een kaart bij onze sleutel daarop stond: Geniet van uw ontbijt! En daaronder Tijdelijk gesloten …. Ik heb het er maar bij gelaten maar apart is het wel
Datum van verblijf: maart 2023
5,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 apr 2023
Beste mevrouw Schilperoort,

Bedankt voor uw verblijf en uw review. Ik heb uw reservering erbij gezocht omdat je in ons hotel niet met ontbijt kunt boeken omdat we dit dus niet hebben, en er is volgens ons systeem ook zonder ontbijt geboekt. Ik heb u de bevestiging nogmaals gestuurd, hier staat dit ook op. Het klopt inderdaad dat er op het briefje bij de sleutel staat 'Geniet van uw ontbijt' en daaronder tijdelijk gesloten; dit was het beste dat ze de layout van dit briefje aan konden passen omdat ons hotel waarschijnlijk een van de weinige hotels zijn zonder eigen restaurant. We hopen dat dit uw verblijf niet minder fijn heeft gemaakt, en dat we u nogmaals mogen verwelkomen.

Roseanne Spaanstra
  • Official Hotel
6.5 km van NH Centre Utrecht
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 28 februari 2023

Simpel hotel en helaas geen ontbijt (maar dat kan prima bij Anne & Max op 5 minuten lopen), maar de locatie is helemaal leuk. wij hadden een gratis upgrade naar een junior suite kamer 306 en die was dikke prima

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2023

Beste meneer Batteljee,

Hartelijk dank voor uw verblijf en fijne review! We stellen dit zeer op prijs en hopen u mogmaals in het hotel te mogen verwelkomen!

Roseanne Spaanstra

Beoordeeld op 8 februari 2023

Prima parking, wifi is erg slecht, vriendelijk personeel, veel rumoer vanuit omgeving maar ja je zit wel midden in Utrecht. Vending machine in de hal is een uitkomst. Nespresso op de kamer plus Badkamer wat aan de krappe kant.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2023

Beste Jan Christiaan d,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Het doet ons goed om te horen dat onze parkeerplaats, de vending machine en het nespresso apparaat u goed zijn bevallen. Wellicht voor de volgende keer ;)

Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 3 januari 2023

Zeer mooi hotel goed gelegen, een groot minpunt is dat er nergens in de omgeving gelegenheid is tot
(lang) parkeren, wij waren geparkeerd op ongeveer 600 meter van het hotel af bij nogal felle regen..

Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2023

Beste Willydufossez,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Het doet ons goed om te horen dat de ligging van het hotel u goed is bevallen. Wij hebben ook een eigen parkeerplaats wat dichterbij is gelegen! Wellicht voor de volgende keer ;)

Beoordeeld op 1 december 2022

Dit hotel heeft een fijne centrale locatie waardoor je makkelijk overal in de stad kunt komen. Ook stopt er een bus praktisch voor de deur. Er is officieel geen ontbijt maar elke ochtend staan er wat zoetigheden bij de koffieautomaat die je mag pakken. Verder hebben we gebruik kunnen maken van de latere checkout (15u) op de laatste dag waardoor we ontspannen een extra dagdeel van Utrecht konden genieten.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2022

Beste Ruben594,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review over ons te schrijven.

Het doet is goed om te horen dat de locatie, de zoetigheden en de late check out u goed deden.
Wij hopen dan ook u in de toekomst weer te mogen ontvangen bij NH Centre Utrecht.

Beoordeeld op 27 augustus 2022 via mobiele applicatie

Het interieur is wat verouderd maar de voorzieningen zijn goed en de lokatie is erg prettig! Je stapt praktisch vanuit het hotel direct het centrum in. Er was geen mogelijkheid tot ontbijt maar er was altijd koffie en thee beschikbaar en in de ochtend stonden er gratis croissants en chocolade broodjes.

Datum van verblijf: augustus 2022
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2022

Beste Senrain,

Hartelijk dank voor uw verblijf en review!

Het was een genoegen u in ons hotel te mogen verwelkomen en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen!

Team NH Centre Utrecht