willydufossez

parking

Beoordeling van NH Centre Utrecht
5,0 van 5 bollen3 jan 2023 beoordeeld
Zeer mooi hotel goed gelegen, een groot minpunt is dat er nergens in de omgeving gelegenheid is tot
(lang) parkeren, wij waren geparkeerd op ongeveer 600 meter van het hotel af bij nogal felle regen..
Datum van verblijf: december 2022
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 jan 2023
Beste Willydufossez,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Het doet ons goed om te horen dat de ligging van het hotel u goed is bevallen. Wij hebben ook een eigen parkeerplaats wat dichterbij is gelegen! Wellicht voor de volgende keer ;)

Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw vriendelijkheid en voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

0.7 km van NH Centre Utrecht
0.9 km van NH Centre Utrecht
Zwembad
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 1 december 2022

Dit hotel heeft een fijne centrale locatie waardoor je makkelijk overal in de stad kunt komen. Ook stopt er een bus praktisch voor de deur. Er is officieel geen ontbijt maar elke ochtend staan er wat zoetigheden bij de koffieautomaat die je mag pakken. Verder hebben we gebruik kunnen maken van de latere checkout (15u) op de laatste dag waardoor we ontspannen een extra dagdeel van Utrecht konden genieten.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2022

Beste Ruben594,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review over ons te schrijven.

Het doet is goed om te horen dat de locatie, de zoetigheden en de late check out u goed deden.
Wij hopen dan ook u in de toekomst weer te mogen ontvangen bij NH Centre Utrecht.

Beoordeeld op 27 augustus 2022 via mobiele applicatie

Het interieur is wat verouderd maar de voorzieningen zijn goed en de lokatie is erg prettig! Je stapt praktisch vanuit het hotel direct het centrum in. Er was geen mogelijkheid tot ontbijt maar er was altijd koffie en thee beschikbaar en in de ochtend stonden er gratis croissants en chocolade broodjes.

Datum van verblijf: augustus 2022
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2022

Beste Senrain,

Hartelijk dank voor uw verblijf en review!

Het was een genoegen u in ons hotel te mogen verwelkomen en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 4 juli 2022 via mobiele applicatie

Wat een goed en fijn hotel midden in het centrum van Utrecht. De hotelkamers zijn heel ruim, schoon en zien er mooi gerenoveerd uit. Geen viezigheden, maar juist hele schone kamers.

Het hotel bevindt zich net naast het centrum/station. Dit is op loopafstand. Hier en daar heb ik wel wat kritiekpuntjes:
1. Het inchecken gaat enorm langzaam. Ik snap dat het personeel hier niets aan kan doen, maar om enorme druktes te voorkomen zou dit misschien anders moeten/kunnen.
2. Er hangen nogal wat “opvallende” mensen voor de deur. Die zitten tegen het hotel aan, bij jullie ingang. Dit oogt niet heel netjes en dat is denk ik ook niet het beeld dat jullie over willen brengen. Wellicht dit soort mensen aanspreken dat ze een andere plek zoeken om tot hangen.

Verder was het een aangename verblijf!

Datum van verblijf: juli 2022
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2022

Beste FAnthonio,

Allereerst, wil ik u graag bedanken voor het delen van uw ervaring op deze website.

Team Nh Centre Utrecht

Beoordeeld op 30 mei 2022 via mobiele applicatie

We werden warm ontvangen zeer behulpzaam en aardig dit was ons eerste x en het voeld goed de bedden waren groot genoeg ben zelf 2.05 lang
Volgende x boek ik weer bij NH HOTEL
Zit mooie gelegen bij het centrum

Datum van verblijf: mei 2022
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2022

Beste marcooE9206UU,

Bedankt voor uw verblijf en mooie review! Heel fijn te lezen dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest en we hopen u nog een keer in een van onze hotels te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 21 maart 2022

Fantastisch hotel waar ik een heerlijk relexete nacht heb ervaren. Ik ben heel goed geholpen door 2 frontdesk medewerkers en ondanks dat ik relatief laat in de nacht aankwam, een heel vriendelijk personeelslid getroffen. De locatie lag centraal en ik kon het stadscentrum goed bereiken gelukkig. Zeker een ervaring voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2022
Roseanne Spaanstra, Gastenservice/Front Office van NH Centre Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Geachte ElmarTraveler28,

Hartelijk dank voor uw verblijf en fijne review! We stellen dit erg op prijs en hopen u nogmaals in hotel te mogen verwelkomen!