“Prachtig uitzicht!”
Beoordeling van Domkerk en Domtoren

Domkerk en Domtoren
Geclassificeerd als nr. 5 van 91 dingen om te doen in Utrecht
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
5 september 2018 beoordeeld

Een leuke en leerzame rondleiding in de Domtoren gehad. Prachtig uitzicht, zowel Amsterdam als Rotterdam zien liggen.

30 augustus 2018 beoordeeld

De dom is niet zomaar een kerk, het is hét middelpunt van de Utrechtse geschiedenis (als je het mij vraagt). De oude kerk was nog veel groter, wat mooi te zien is tijdens de rondleiding, waarbij je o.a. de domtoren kunt beklimmen voor een prachtig uitzicht!

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als iets het gezicht is van Utrecht, is het de Dom of eigenlijk de Domtoren. Je kunt in Utrecht haast niet om de toren heen. Het is de hoogste toren van Nederland. De Domkerk is indrukwekkend, de toren nog indrukwekkender. Ik kan hem zelf helaas niet beklimmen maar wie de uitdaging wel aangaat, wordt beloond met een adembenemend uitzicht over Utrecht en omgeving.

18 augustus 2018 beoordeeld

Een flinke klim om naar boven te komen, maar dan heb je ook wat. Een prachtig uitzicht over het centrum van Utrecht en verder. Ook is er een prachtige tuin in de buurt. De rondleiding die je krijgt is ook echt de moeite waard & de vermoeide benen ben je zo vergeten! :) Vergeet je fototoestel niet om mee te nemen.

Bekijk meer beoordelingen
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De dom is her hoogste gebouw van Utrecht. Hoe lang nog? Gebouwen die bij de Dom horen zijn prachtig. Binnentuin met rondgang mag je zeker niet vergeten. Dat is het echte verborgen juweel van Utrecht. In het buitenland bezoeken we graag dit soort plaatsen en trekken er veel tijd voor uit. Nederland heeft ze ook. Geniet ervan.

Reizigers die Domkerk en Domtoren bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Domkerk en Domtoren geweest? Deel je ervaringen!