“Gewoon super”

Keukens: Vietnamees
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
2 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker, snel en verzorgd. Voor de fijnproevers, laat je niet leiden door de lage prijs, de kwaliteit is top

Datum van bezoek: april 2019

29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten net als in Vietnam. We komen hier zeker vaker terug. De pannekoek mocht wat groter daar had ik meer van verwacht. Maar de smaak was heerlijk!!!

Datum van bezoek: maart 2019
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte traditionele Vietnamees. Een kleine zaak en dus zit het snel vol. De gerechten waren heerlijk en de bediening was ook snel. Dit allemaal voor een zeer betaalbare prijs. Een van de betere restaurants in Utrecht.

Datum van bezoek: maart 2019
29 januari 2019 beoordeeld

originele vietnamese keuken. Veel verse groenten en een snelle bediening. Makkelijk ook voor afhaal maaltijden. Zelf Loempia's maken. Alles vers bereid.

Datum van bezoek: januari 2019
24 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lekkere PHO chicken en jasmijn thee.

Zaakje is echt klein, maar leggen een perfect gerecht op tafel.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Kimmade Vietnamese Street Food bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Kimmade Vietnamese Street Food geweest? Deel je ervaringen!