“Altijd heerlijk!”

za 20-7
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 21 van 839 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Indonesisch Restaurant Selamat Makan serveert u traditionele gerechten uit de Gordel van Smaragd in een interieur dat gevuld is met elementen uit de cultuur van Indonesië. Om te weten te komen welke gerechten wij serveren, kunt u onze menukaart online raadplegen. Omdat we gevestigd zijn in de binnenstad van Utrecht, kunt u een middagje gezellig winkelen in de stad uitstekend afsluiten met een diner in ons restaurant. Zie voor een routebeschrijving de pagina met contactgegevens. Tevens kunt u bij ons terecht voor uw zakelijke diners, feestjes en met gezelschappen van 8 tot 20 personen of meer. Ons restaurant is voorzien van airconditioning, zodat het op warme dagen ook heerlijk toeven is in het restaurant
9 juni 2019 beoordeeld

Eén van onze favoriete restaurants in Utrecht. De beste als het om Indonesisch eten gaat! Gezellig en lekker.

Datum van bezoek: juni 2019

7 juni 2019 beoordeeld

Erg lekker gegeten en de week daarna opnieuw voor de volledige vegetarische optie! Ik kwam hier vroeger regelmatig en na een tijdje in Groningen gewoond te hebben was ik Selamat Makan eerlijke gezegd vergeten. Toevallig liep ik er langs, daarna gereserveerd en het was nog net zo goed als jaren geleden. Goede sfeer, snelle bediening en vooral lekker en voldoende eten. Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
6 juni 2019 beoordeeld

Samen met mijn zoon een heerlijke rijsttafel gegeten. Vriendelijke bediening en voortreffelijk eten. De gerechten netjes gesorteerd op pittigheid. Een aanrader als je lekker Indonesisch wil eten.

Datum van bezoek: maart 2019
6 juni 2019 beoordeeld

In een eenvoudige maar zeer gemoedelijke ambiance kun je bij Selamat Makan heerlijk rustig en zeeeeer smaakvol een uitgebreide rijsttafel nuttigen. Minstens 1 keer in het jaar een bezoek waard.

Datum van bezoek: juli 2018
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al ruim 20 jaar komen wij hier ieder half jaar genieten van de Indonesische keuken zoals die moet zijn. Heerlijk!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Selamat Makan Indonesisch Restaurant bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Selamat Makan Indonesisch Restaurant geweest? Deel je ervaringen!