“Met groep aan de rijsttafel”

Selamat Makan Indonesisch Restaurant
Een tafel reserveren
wo 26-6
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 20 van 830 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Indonesisch Restaurant Selamat Makan serveert u traditionele gerechten uit de Gordel van Smaragd in een interieur dat gevuld is met elementen uit de cultuur van Indonesië. Om te weten te komen welke gerechten wij serveren, kunt u onze menukaart online raadplegen. Omdat we gevestigd zijn in de binnenstad van Utrecht, kunt u een middagje gezellig winkelen in de stad uitstekend afsluiten met een diner in ons restaurant. Zie voor een routebeschrijving de pagina met contactgegevens. Tevens kunt u bij ons terecht voor uw zakelijke diners, feestjes en met gezelschappen van 8 tot 20 personen of meer. Ons restaurant is voorzien van airconditioning, zodat het op warme dagen ook heerlijk toeven is in het restaurant
9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de Voorstraat 100 tref je dit smalle authentieke Indisch restaurant aan. We nemen de grote rijsttafel en daar is niks mee. Geen verrassingen maar oké. Het toiletgedeelte verdient een opknapbeurt. Ik zou verder als tip mee willen geven om wat attenter op te letten of er nieuwe gasten arriveren en of de zittende gasten nog iets willen drinken. Het uitserveren van rijsttafels is best wel intensief. Maar zie vaak de dame in de bediening wat afwezig om zich heen kijken maar niet naar de gasten. Overigens wel vriendelijk. Ik beoordeel dit restaurant als goed met aandachtspunten. Met een groep is het hier een fijne plek.

Datum van bezoek: mei 2019
teamselamatmakan, Manager van Selamat Makan Indonesisch Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2019

Beste Flowermandcdr,

Bedankt voor u mening, ik zou het met onze team bespreken zodat wij hier op vooruit kunnen gaan. Fijn om te horen dat de grote rijstafel naar wens was. Wij zijn aan het kijken om onze wc een kleine renovatie te geven wij hopen u nog een keer terug te zien.

Met vriendelijk groeten,

Team Selamat Makan,

6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Indonesisch restaurant staat hoog genoteerd bij Tripadvisor dus wij waren benieuwd.
Restaurant ziet er gezellig uit en de bediening is netjes en korrekt. Beetje vrolijker en minder zakelijk mag best.
De menukaart is niet erg uitdagend. Zit wel zo in elkaar dat je bijna wel moet kiezen voor 1 van de rijsttafels. De a la carte gerechten zijn relatief prijzig en er staat aangegeven dat de bereiding hiervan toch gauw 20/30 minuten gaat duren.
Een Indonesisch restaurant zonder Rames kan toch echt niet.
Er zijn 3 types rijsttafel en 1 nasi goreng plate voor 26,50 Euro.
Grote rijsttafel 37 Euro, kleine rijsttafel 31 Euro, vegetarisch 34 Euro. Vegetarisch voor 34 Euro is al behoorlijk belachelijk maar ook voor de andere prijzen moet toch wel iets speciaals geboden worden.
Wij hebben de kleine rijsttafel genomen. Redelijk soepje vooraf en ook over de hoeveelheid krupuk/emping wordt niet moeilijk gedaan.
De vlees gerechten van de rijsttafel waren over het algemeen te lang doorgekookt. Smaak Babi Ketjap was ok, Daging smoor ok maar de Rendang was droog.
Eigenlijk waren de groente gerechten best goed van smaak.
Al met al best redelijk maar niet in verhouding tot de prijs. Voor een hoge notering op Tripadvisor en een fikse prijs verwacht je toch meer authentiek en meer uitgesproken indonesisch eten.
Samenvatting: Er is voor prijzen en menukaart veel afgekeken bij restaurant Blauw maar als ik moet kiezen dan weet ik het wel.

Datum van bezoek: april 2019
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond gegeten! Goede bediening, lekker gegeten. Wel wat aan de pittige kant. Partner heeft er ‘s nachts last van gehad.

Datum van bezoek: maart 2019
teamselamatmakan, Guest Relations Manager van Selamat Makan Indonesisch Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2019

Beste Ellen,

Fijn om te horen, dat de bediening goed was. En fijn om te horen dat u heeft genoten van onze lekkere eten. Wat naar dat u partner er in de ‘snachts last van heeft gehad, maar de Indonesische keuken is nou eenmaal pittig op een paar gerechten na. Als u de volgende keer komt zou ik het u helemaal uitleggen

-team Selamat Makan-

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar mei waren we hier en. u dus opnieuw voor de grote rijsttafel. Nog steeds heel goed en smaakvol. Leuk klein restaurantje met prima bediening.

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de verschillende beoordelingen hier gegeten.
Rijsttafel voor twee personen; mooi palet aan verschillende gerechten. Goed van smaak en ruim voldoende voor ons.
Prima.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Selamat Makan Indonesisch Restaurant bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Selamat Makan Indonesisch Restaurant geweest? Deel je ervaringen!