“Prima eten!”

za 20-7
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 21 van 839 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Indonesisch Restaurant Selamat Makan serveert u traditionele gerechten uit de Gordel van Smaragd in een interieur dat gevuld is met elementen uit de cultuur van Indonesië. Om te weten te komen welke gerechten wij serveren, kunt u onze menukaart online raadplegen. Omdat we gevestigd zijn in de binnenstad van Utrecht, kunt u een middagje gezellig winkelen in de stad uitstekend afsluiten met een diner in ons restaurant. Zie voor een routebeschrijving de pagina met contactgegevens. Tevens kunt u bij ons terecht voor uw zakelijke diners, feestjes en met gezelschappen van 8 tot 20 personen of meer. Ons restaurant is voorzien van airconditioning, zodat het op warme dagen ook heerlijk toeven is in het restaurant
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond gegeten! Goede bediening, lekker gegeten. Wel wat aan de pittige kant. Partner heeft er ‘s nachts last van gehad.

Datum van bezoek: maart 2019
teamselamatmakan, Guest Relations Manager van Selamat Makan Indonesisch Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2019

Beste Ellen,

Fijn om te horen, dat de bediening goed was. En fijn om te horen dat u heeft genoten van onze lekkere eten. Wat naar dat u partner er in de ‘snachts last van heeft gehad, maar de Indonesische keuken is nou eenmaal pittig op een paar gerechten na. Als u de volgende keer komt zou ik het u helemaal uitleggen

-team Selamat Makan-

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar mei waren we hier en. u dus opnieuw voor de grote rijsttafel. Nog steeds heel goed en smaakvol. Leuk klein restaurantje met prima bediening.

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de verschillende beoordelingen hier gegeten.
Rijsttafel voor twee personen; mooi palet aan verschillende gerechten. Goed van smaak en ruim voldoende voor ons.
Prima.

Datum van bezoek: januari 2019
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heel erg lekker gegeten! Hadden een “kleine” rijsttafel, was echt heel erg veel en divers. 5 soorten vlees, 5 soorten groenten, heerlijk gekruid, zalige sausjes!

Datum van bezoek: februari 2019
14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verjaardag van mijn broer hier gevierd! En wauw niet zo lekker Indonesisch gegeten in jaren! Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel! Echt een onwijze aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Selamat Makan Indonesisch Restaurant bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Selamat Makan Indonesisch Restaurant geweest? Deel je ervaringen!