“The Best Of Town Utrecht”

Selamat Makan Indonesisch Restaurant
Reserveren met
Selamat Makan Indonesisch Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 14 van 766 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Indonesisch Restaurant Selamat Makan serveert u traditionele gerechten uit de Gordel van Smaragd in een interieur dat gevuld is met elementen uit de cultuur van Indonesië. Om te weten te komen welke gerechten wij serveren, kunt u onze menukaart online raadplegen. Omdat we gevestigd zijn in de binnenstad van Utrecht, kunt u een middagje gezellig winkelen in de stad uitstekend afsluiten met een diner in ons restaurant. Zie voor een routebeschrijving de pagina met contactgegevens. Tevens kunt u bij ons terecht voor uw zakelijke diners, feestjes en met gezelschappen van 8 tot 20 personen of meer. Ons restaurant is voorzien van airconditioning, zodat het op warme dagen ook heerlijk toeven is in het restaurant
8 april 2018 beoordeeld

Na 30 jaar kom ik nog steeds regelmatig terug voor een heerlijke rijsttafel. Even lekker en sfeervol als altijd!

Datum van bezoek: april 2018

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het beste Indonesische restaurant in Utrecht! We hebben gekozen voor de uitgebreide Indonesische rijsttafel en het was weer fantastisch. Een keur van authentieke Indonesische gerechten met vis, vlees en groenten, het was zalig. Fijne ambiance en vriendelijke bediening, helemaal top!

Datum van bezoek: april 2018
3 april 2018 beoordeeld

De typische smaak van de Indonesische keuken, de gezellig sfeer van het restaurant en de vriendelijke en gastvrije mensen maken er een aangename beleving van. We hebben genoten van de kleinere rijsttafel, meer dan voldoende! Een kleine tip: de rijsttafel gerechten niet allemaal samen serveren. Sommige gerechten waren niet meer zo warm op het einde. Ik weet niet of het organisatorisch kan, het is een suggestie, meer niet! Qua inrichting, very basic en het zou landelijker/lokaler (oosters) mogen zijn! Lekker gegeten, een aanrader in Utrecht.

Datum van bezoek: maart 2018
27 maart 2018 beoordeeld

Op aanraden van anderen een keer gaan eten. Zeer uitgebreide vegetarische rijsttafel met heerlijk authentieke gerechten en smaak. Vriendelijke bediening en warme sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: januari 2018
19 maart 2018 beoordeeld

De ontvangst was zeer hartelijk en de bediening vlot. Het eten was heerlijk. Mijn vrouw en ik hebben genoten van de al meer genoemde saté kambing maar ook de grote garnalen en de vis waren prima bereid en goed van smaak. Echt een lekkere maaltijd gehad. Genieten

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Selamat Makan Indonesisch Restaurant bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Selamat Makan Indonesisch Restaurant geweest? Deel je ervaringen!